تبیان، دستیار زندگی
احسان عبدی پور کارگران جوان بوشهری، در این فیلم با نشان دادن سادگی در رفتار این دو پسر بچه ثابت می کند که دوستی ها مرز و حدی ندارند
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

میثم فرهومند در "فیلم تنهای تنهای تنها"

دوست دارم یک روز مثل اکبر عبدی بازی کنم


احسان عبدی پور کارگران جوان بوشهری، در این فیلم با نشان دادن سادگی در رفتار این دو پسر بچه ثابت می کند که دوستی ها مرز و حدی ندارند و حتی تفاوت بین دو نفر نمی تواند احساس پاک آن ها را تغییر دهد «تنهای تنهای تنها» فیلمی درباره ی صلح و دوست داشتن بین ملت هاست این که سیاستمدارها متوجه شوند با تصمیم گیری های به جا و نا به جای خود با زندگی بقیه ی آدم ها چه می کنند.

میثم فرهومند

رنجرو با بقیه ی بچه ها فرقی ندارد جز این که نسبت به دنیای اطرافش بی تفاوت نیست. او چیزی از سیاست سرش نمی شود و تنها می خواهد دوستش کنار او بماند. حتی اگر لازم باشد با تمام رئیس جمهورهای دنیا صحبت کند تا مشکل دوستی را حل کند.

میثم فرهومند بازیگر نقش رنجرو تا به حال در پنج فیلم و سریال بازی کرده اما به نظر خودش این نقش بهترین کاری بوده که تا به حال انتخاب کرده است.

چه طور شد که برای نقش رنجرو انتخاب شدی؟

من قبل از این در تله فیلم «افسانه 98» کار قبلی آقای عبدی پور بازی کرده بودم و هر دو روحیه ی همدیگر را می شناختیم. برای همین وقتی نقش رنجرو را پیشنهاد داد دوست داشتم باز هم با هم کار کنیم.

با توجه به این که خودت هم بوشهری هستی، اولین بار چه تصوری از این نقش داشتی؟

فقط می دانستم که باید از اینی که هستم لاغرتر بشوم، برای همین با ورزش و رژیم غذایی 15 کیلو کم کردم تا به کاراکتری که کارگردان در ذهنش داشت نزدیک شوم.

میثم فرهومند

حفظ کردن دیالوگ ها سخت نبود؟

سخت که بود ولی ایشان خیلی کمک می کردند من هم خیلی تمرین می کردم.

کدام سکانس فیلم را بیشتر از همه دوست داری؟

سکانسی که اولگ سوار ماشین می شود و به کشورش بر می گردد. من در آن صحنه باید گریه می کردم. آن قدر واقعی گریه کردم که تا مدت ها هر وقت یاد آن صحنه می افتادم گریه ام می گرفت.

آیا بعد از این هم می خواهی بازیگری را ادامه بدهی؟

بله. الگوی بازیگری ام هم اکبر عبدی است. چند تا پیشنهاد بازیگری هم داشته ام که بازی در فیلم «آخرین نفر» به کارگردانی مهرداد موفق یامی را که قصه اش در جزیره ابوموسی می گذرد قبول کرده ام.

بخش کودک و نوجوان تبیان


منبع: همشهری بچه ها

مطالب مرتبط:

گفت و گو باعلی خاکبازان،کارشناس ادبیات کودک و نوجوان

گفت و گو با کوروش پارسانژاد

مرضیه طلوع اصل، ویراستار کتاب‌های کودک و نوجوان

بهراد امین‌سلماسی، طراح کتاب های کودک ونوجوان

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.