تبیان، دستیار زندگی
تیم فوتبال بارسلونا به صدر جدول لالیگا اسپانیا بازگشت
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بازگشت بارسا به صدر با هت‌تریک سانچز


تیم فوتبال بارسلونا با پیروزی مقابل الچه  به صدر جدول لالیگا اسپانیا بازگشت.


بارسا

در یک دیدار دیگر از هفته هجدهم لالیگا اسپانیا، تیم فوتبال بارسلونا در شرایطی در ورزشگاه نیوکمپ از الچه پذیرایی می‌کرد که لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی‌اش با رهایی از بند مصدومیت روحیه این تیم را دوچندان کرده بود و با توجه به پیروزی شب گذشته اتلتیکو مادرید، آبی‌اناری‌ها نیاز به برد داشتند تا بتوانند صدر جدول را از شاگردان سیمئونه پس بگیرند. این دیدار در نهایت با نتیجه 4 بر صفر به سود بارسلونا به پایان رسید.

همانطور که مارتینو در نشست خبری پیش از بازی گفته بود، لیونل مسی در این دیدار غایب بود و نیمار ستاره برزیلی بارسلونا نیز در ترکیب اصلی تیمش قرار نداشت و در دقیقه 80 وارد میدان شد، ضمن اینکه ویکتور والدز نیز پس از مدت‌ها مصدومیت در این دیدار درون دروازه تیمش قرار داشت.

این مسابقه با درخشش پدرو رودریگز، فابرگاس و آلکسیس سانچز همراه بود به طوری که سانچز هت‌تریک کرد، پدرو یک گل زد و یک پاس گل داد و فابرگاس هم یک پاس گل داد و بازی درخشانی از خود ارائه کرد.

شاگردان مارتینو در این دیدار توسط سانچز در دقایق 7، 63 و 69 و پدرو 16 به گل رسیدند. همچنین ژاوی در دقیقه 48 یک ضربه پنالتی را برای بارسلونا از دست داد.

بارسلونا با این برد 49 امتیازی شد و به صدر جدول رده بندی لالیگا بازگشت.

بخش ورزشی تبیان


منبع: مهر