تبیان، دستیار زندگی
روز گذشته ثبت نام جشنواره تبیان قم به پایان می‌رسد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ثبت نام جشنواره تبیان قم به پایان ‌رسید

جشنواره تبیان قم

روز گذشته ثبت نام جشنواره تبیان قم به پایان می‌رسد.

به گزارش روابط عمومی، جشنواره تبیان قم برای دومین بار به همت اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قم برگزار می‌شود که ثبت نام آن از 15 آبان آغاز و روز گذشته 15 دی‌ماه به پایان می‌رسد.

«نماز»، «سبک زندگی»، «انقلاب اسلامی» و «حجاب و عفاف» در رشته‌های وبلاگ‌نویسی، عکس، پوستر و مقاله‌نویسی از موضوعات این جشنواره به شمار می‌رود.

نتایج داوری این جشنواره در دهه نخست بهمن ماه اعلام و آیین پایانی و تقدیر از برگزیدگان در 12 بهمن ماه همزمان با سالروز ورود رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

از اهداف جشنواره می‌توان به تشویق و حمایت از تولید محتوا و تجمیع اطلاعات و مفاهیم اسلامی، جریان‌سازی اعتقادی، اخلاقی، اجتماعی و خنثی‌سازی جریان‌های غلط و انحرافی، ارتقای محتوای دینی فرهنگی با بهره‌گیری از تکنولوژی و هنر روز، حمایت از ایده‌ها و استعدادهای خلاق اشاره کرد.

گسترش فرهنگ در زمینه‌های مختلف دینی و فرهنگی، ترغیب به تولید محتوای غنی و منحصر به فرد در مقابل نشر بی‌هدف محتوا، تقویت پاسخگویی به نیازها و دغدغه‌های قشر جوان و فرهیخته، اطلاع‌رسانی فعالیت‌های علمی، هنری و رسانه‌ای در حوزه دین و فرهنگ، تقویت اخلاق و باورهای دینی با استفاده از فن بیان و هنر در رسانه از دیگر اهداف جشنواره به شمار می‌رود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این جشنواره، ارسال آثار و اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتیhttp://festival.qido.ir مراجعه کنند.

از صاحبان آثار برتر جشنواره در مراسم اختتامیه با جوایز ارزنده‌ای مانند کمک هزینه‌های سفر حج عمره، عتبات عالیات و مشهد مقدس تقدیر خواهد شد.

نخستین جشنواره وبلاگ‌نویسی دینی تبیان قم شهریور امسال با تجلیل از 48 وبلاگ‌نویس برتر برگزار شد.

تنظیم: هومن بهلولی