تبیان، دستیار زندگی
جشنواره تبیان قم برای دومین بار به همت اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم برگزار می‌شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برگزاری دومین جشنواره تبیان در قم

جشنواره تبیان قم

جشنواره تبیان قم برای دومین بار به همت اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی، دومین جشنواره تبیان قم با موضوعات «نماز»، «سبک زندگی»، «انقلاب اسلامی» و «حجاب و عفاف» در رشته‌های وبلاگ‌نویسی، عکس، پوستر و مقاله‌نویسی برگزار می‌شود.

بر اساس زمان‌بندی دبیرخانه، این جشنواره از 15 آبان‌ فراخوان شده و تا 15 دی‌ نیز علاقه‌مندان می‌توانند با ارسال آثار خود به دبیرخانه در رشته‌های مورد نظر شرکت کنند.

نتایج داوری این جشنواره در دهه نخست بهمن ماه اعلام و مراسم اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان در 12 بهمن ماه همزمان با سالروز ورود رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

این جشنواره اهدافی مانند تشویق و حمایت از تولید محتوا و تجمیع اطلاعات و مفاهیم اسلامی، جریان سازی اعتقادی، اخلاقی، اجتماعی و خنثی‌سازی جریان‌های غلط و انحرافی، ارتقای محتوای دینی فرهنگی با بهره‌گیری از تکنولوژی و هنر روز، حمایت از ایده‌ها و استعدادهای خلاق را دنبال می‌کند.

از دیگر اهداف این جشنواره می‌توان به گسترش فرهنگ در زمینه‌های مختلف دینی و فرهنگی، ترغیب به تولید محتوای غنی و منحصر به فرد در مقابل نشر بی‌هدف محتوا، تقویت پاسخگویی به نیازها و دغدغه‌های قشر جوان و فرهیخته، اطلاع‌رسانی فعالیت‌های علمی، هنری و رسانه‌ای در حوزه دین و فرهنگ، تقویت اخلاق و باورهای دینی با استفاده از فن بیان و هنر در رسانه اشاره کرد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این جشنواره، ارسال آثار و اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی http://festival.qido.ir مراجعه کنند.

از صاحبان آثار برتر جشنواره در مراسم اختتامیه با جوایز ارزنده‌ای مانند کمک هزینه‌های سفر حج عمره، عتبات عالیات و مشهد مقدس تقدیر خواهد شد.

نخستین جشنواره وبلاگ‌نویسی دینی تبیان قم شهریور امسال با تجلیل از 48 وبلاگ‌نویس برتر برگزار شد.

تنظیم: هومن بهلولی