تبیان، دستیار زندگی
پرواز با خورشید ، عنوان نمایشگاهی از آثار تجسمی 114 هنرمند ایرانی است که به مناسبت پنجاهمین سالگرد تاسیس شورای کتاب کودک از 17 تا 19 دی 1392 در گالری شیرین ( نشانی : خیابان ولنجک ، خیابان 18 ، پلاک 9 ) برگزار می شود . زمان گشایش نمایشگاه ، 17 دی ماه 1392
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پرواز با خورشید، نمایشگاه آثار تجسمی هنرمندان معاصر ایران

پرواز با خورشید، نمایشگاه آثار تجسمی هنرمندان معاصر ایران

پرواز با خورشید، عنوان نمایشگاهی از آثار تجسمی 114 هنرمند ایرانی است که به مناسبت پنجاهمین سالگرد تاسیس شورای کتاب کودک از 17 تا 19 دی 1392 در گالری شیرین ( نشانی: خیابان ولنجک، خیابان 18 ، پلاک 9 ) برگزار می شود.

زمان گشایش نمایشگاه ، 17 دی ماه 1392، ساعت 16 تا 20 و ورود کلیه علاقمندان آزاد است. کاتالوگ آثار هنرمندان این نمایشگاه به بهای 10000 تومان در شورای کتاب کودک به فروش می رسد.

در مقدمه این کاتالوگ آمده است:

"آرمان بزرگ شورای کتاب کودک، که رشد و اعتلای فرهنگ عمومی کودکان و نوجوانان است، امسال پنجاه ساله می شود.

این مهم وقتی غریب تر می نماید که شورا تمامی این سال ها را مستقل و فقط با حمایت های مردمی، به سلامت و با سربلندی از سر گذرانده است.

گروه حامیان شورای کتاب کودک افتخار می کند که به نمایندگی از خانواده بزرگ دوستداران شورای کتاب کودک، هم اکنون در نمایشگاه پرواز با خورشید، میزبان شما عزیزان است.

مراتب سپاس خود را تقدیم می کنیم به تمامی هنرمندانی که با مشارکت در این نمایشگاه، بار دیگر همبستگی خود را با شورای کتاب کودک و آرمان هایش مورد تاکید قرار دادند.


گروه حامیان از تمامی عزیزانی که با مشاوره و حمایت های مالی و معنوی خود ما را در این مهم یاری کرده اند، سپاسگزار است. "

منبع: شورای کتاب کودک

مرکز یادگیری سایت تبیان - تهیه: نسرین صادقی