تبیان، دستیار زندگی
ویژه‌نامه «بر بام بهشت» توسط بخش تاریخ و سیره معصومین تبیان منتشر شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

انتشار ویژه‌نامه «بر بام بهشت» در تبیان

ویژه‌نامه بر بام بهشت

ویژه‌نامه «بر بام بهشت» توسط بخش تاریخ و سیره معصومین تبیان منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی، ویژ‌ه‌نامه «بر بام بهشت» به مناسبت فرا رسیدن شهادت امام رضا علیه‌السلام توسط بخش تاریخ و سیره معصومین تبیان با بخش‌های مختلفی همچون پیامک های تسلیت منتشر شد.

از دیگر بخش‌های این ویژه‌نامه کلیپ‌ها، نواهنگ‌ها، تصاویر ویژه، پنجره ملکوت، قفسه، در لا به لای متون و بر بال قلم به‌شمار می‌رود.

از سرفصل‌های بخش پنجره ملکوت می‌توان به پخش مستقیم از آستان قدس رضوی اشاره کرد.

کتابخانه تخصصی رضوی و بانک جامع مقالات رضوی نیز از سرفصل‌های بخش قفسه به شمار می‌رود.

در لابه‌لای متون شامل سرفصل‌هایی همچون: رأفتی از جنس رضا علیه السلام،  درسهای ما از حدیث زنجیره طلا،  بنده خالص شده به ‌دست خدا، سخن می‌گوید،  خورشید تابان امامت بر بام خانواده و جامعه،  دست در دستان نوح امّت در طوفان حوادث،  امام هشتم، استوانه زهد و بندگی،  نامه ای به امام رضا علیه السلام،  حکایت غربتِ غریب الغرباء و آورده‌اند که ... است.

هشت، درد غریبی،آئینه‌ی نقاد،سکوت حنجره، حضرت سلطان، خاکیِ راه مشهد و امام رضاهایِ آهوان از سرفصل‌های بخش چکامه غم به شمار می‌رود.

از ویژه‌نامه‌های پیشین می‌توان به مسیحای مُلک دل، دخیل پنجره فولاد، حریم کبریا، سلطان دین رضا، غروب شمس الشموس، آشیانه دل های تنگ، غروب خورشید اشاره کرد.

در بخشی از این ویژه‌نامه آمده است: «امشب، کوچه‌هاى خراسان، از عبور تو خالى مى‌شوند و داستان غریبى تو با پر زدنت، به پایان مى‌رسد، ولى دستان روشنت هر روز، بلوغ آقتاب را به هنگام اذان بر گلدسته‌هاى حرم و بر آسمان قلب عاشقانت به تماشا مى‌گذارد.»

تنظیم: هومن بهلولی