تبیان، دستیار زندگی
این استاندارد ها با این هدف تدوین شده است كه فراهم‌ آورنده‌ی راهنمایی برای مدیریت برنامه‌های اردوگاهی باشد به ‌گونه‌ایی كه فضایی سالم و سرگرم‌كننده برای جوانان ایجاد نماید. ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

استانداردهای اردوهای طولانی ‌مدت

این استاندارد ها با این هدف تدوین شده است كه فراهم‌ آورنده‌ی راهنمایی برای مدیریت برنامه‌های اردوگاهی باشد به ‌گونه‌ایی كه فضایی سالم و سرگرم‌كننده برای جوانان ایجاد نماید. بدین ‌وسیله به آنان كمك كند تا تجربه‌های زندگی خود را توسعه بخشند.

استانداردهای اردوهای طولانی‌مدت نتیجه‌ی بازبینی و اصلاح برنامه‌های اردوهای طولانی‌مدت است. آن‌چه ذیلاً تقدیم می‌شود، نسخه‌ای از پیش‌نویس سیاست‌ها و رویه‌های پیشنهاد شده (استانداردها) برای اردوهای طولانی‌مدت است. اولین پیش‌نویس این استانداردها، در دسامبر 2001 میلادی تحت‌عنوان: «مدیریت خدمات و برنامه‌های اردوگاهی» منتشر شد. سپس مفاد دستورالعمل‌های اجرایی آن در دهم تا دوازدهم ژانویه در «اردوگاه پان هاندل» (Camp Panhandle)، بازبینی و اصلاح گردید. بدین‌ترتیب «استانداردهای اردوهای طولانی‌مدت» تدوین شد.

به‌یاد داشته باشید در مرحله‌ایی از تدوین استانداردهای اردوگاهی هستیم كه هنوز متمم‌ها و مكمل‌هایی در آن وارد نكرده‌ایم لذا از كلیه‌ی نظرها و پیشنهادها استقبال می‌كنیم.

در این بخش به شرح استانداردهای تبیین شده در اردوهای طولانی مدت می پردازیم:

کدها و قوانین

اردوهای طولانی‌مدت چیست؟

استانداردهای اردوهای طولانی‌ مدت

فعالیت‌های پُرمخاطره و مسابقه‌ای

مدیریت نگهداری

برنامه‌ی ارتباطی

كتاب ثبت حوادث (كارنامه‌ی) اردوگاهی

مشاوران اردوگاهی

خدمات غذایی


مرکز یادگیری سایت تبیان - تنظیم: مریم فروزان کیا