تبیان، دستیار زندگی
ن جهان – فنلاند ؛ مهدی زارع : قهرمانی محراب فاطمی یعنی كسب یك سهمیه ماندگار مهدی زارع گفت : اگر محراب فاطمی بتواند در مسابقات قوی ترین مردان  جهان بین 10 نفر اول جای بگیرد ، می توانیم یك سهمیه همیشگی در تمامی  مساب...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مسابقات قوی ترین مردان جهان – فنلاند ؛

مهدی زارع : قهرمانی محراب فاطمی یعنی كسب یك سهمیه ماندگار

مهدی زارع گفت : اگر محراب فاطمی بتواند در مسابقات قوی ترین مردان  جهان بین 10 نفر اول جای بگیرد ، می توانیم یك سهمیه همیشگی در تمامی  مسابقات جهانی كسب كنیم كه این مسئله برای ما بسیارحایز اهمیت است .

وی افزود : قوی ترین مردان كشورمان هنوز حتی در یك مسابقه آسیایی هم  ركورد به جای نگذاشته اند . با این حال حضور در مسابقات جهانی كه 13 شركت كننده دارد ، بسیار مهم است . زارع با اشاره به كسب میزبانی قوی ترین مردان جهان در تهران گفت : كسب میزبانی این مسابقات نیز امتیاز بزرگی برای این رشته ورزشی كشور است به طوری كه بسیاری از كشورهای جهان از جمله امارات خواستار برگزاری این مسابقات بوده اند . حتی امارات جایزه نفر اول مسابقات را 6 كیلو گرم طلا اعلام كرده بود كه علیرغم این مسئله ما میزبانی را گرفتیم . رئیس كمیته قوی ترین مردان با اشاره به مشكلات مالی در برگزاری مسابقه  قوی ترین مردان جهان در تهران خاطر نشان كرد : متاسفانه هنوز بودجه برگزاری این مسابقه فراهم نشده است ، ولی میزبانی ما در فدراسیون جهانی  ثبت شده و در زمان ممكن می توانیم این مسابقات را برگزار كنیم .

گفتنی است مسابقه قوی ترین مردان جهان در كشور فنلاند اواخر مرداد ماه با حضور 13 شركت كننده برگزار می شود .