تبیان، دستیار زندگی
مدیرعامل باشگاه استقلال در رابطه با پیوستن پژمان منتظری به ام‌ صلال قطر گفت: پیوستن بازیکنان به تیمهای دیگر امری طبیعی است اما موضوعی که ما را در رابطه با منتظری دلخور و ناراحت کرد، این بود که اگر منتظری قصد ترک استقلال را داشت، ای کاش نیم‌فصل این موضوع ر
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فتح‌الله‌زاده: منتظری رفتار خوبی نکرد

فتح الله زاده

علی فتح‌الله‌زاده از رفتار پژمان منتظری در قبال باشگاه استقلال انتقاد کرد.

مدیرعامل باشگاه استقلال در رابطه با پیوستن پژمان منتظری به ام‌ صلال قطر گفت: پیوستن بازیکنان به تیمهای دیگر امری طبیعی است اما موضوعی که ما را در رابطه با منتظری دلخور و ناراحت کرد، این بود که اگر منتظری قصد ترک استقلال را داشت، ای کاش نیم‌فصل این موضوع را به ما اعلام می‌کرد تا بتوانیم با دست باز جای خالی او را پر کنیم، اما متاسفانه منتظری در این رابطه چیزی به ما نگفت و یکباره اعلام کرد که قصد جدایی از استقلال را دارد.

فتح‌الله‌زاده با انتقاد از رفتار منتظری گفت: او بازیکن خوبی برای ما بود و زحمات زیادی را برای استقلال کشید، اما این رفتار او، رفتار خوبی نبود و ای کاش تیم استقلال و هواداران پرشمارش را رها نمی‌کرد. چه خوب بود او با رفتار و برخورد خوب از استقلال جدا می‌شد.

مدیرعامل باشگاه استقلال با تکذیب اخباری مبنی بر پرداخت 900 میلیون تومان به پژمان منتظری برای نیم فصل بازی در استقلال، گفت: ما طبق عرف و در شروع فصل برای امضای قرارداد مبالغی را به بازیکنان پرداخت کردیم که این کار در مورد پژمان منتظری صورت نگرفت و ما پولی بابت امضای قرارداد به او پرداخت نکردیم. قرار شد در طول فصل مبلغ قرارداد او را پرداخت کنیم که این اتفاق صورت گرفت و در طول نیم فصل تمام پول قرارداد او را پرداخت کردیم و منتظری هیچ طلبی از استقلال ندارد.

فتح‌الله‌زاده گفت: خدا را شکر می‌کنم بازیکنی از استقلال جدا شد که تمام پول قراردادش را گرفته بود و فرصت حمله برای عده‌ای فراهم نشد که بگویند او به بهانه پرداخت نشدن قراردادش از استقلال جدا شد.

مدیرعامل باشگاه استقلال با بیان اینکه هنوز مشکلات مالی در این وجود دارد، گفت: هنوز هیچ پولی از وزارت ورزش و جوانان نگرفته‌ایم اما با سرمایه‌گذاری اقتصادی که از چند ماه گذشته انجام داده بودم، درآمدهایی به دست آورده‌ایم که قبل از داربی بدهی بازیکنان را پرداخت خواهیم کرد و آنها را شارژ مالی می‌کنم

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: اکثر بازیکنان به جز چند بازیکن مثل تیموریان، اکبرپور، بیگ‌زاده و عمران‌زاده پول‌های خود را تا حدودی دریافت کرده‌اند و تلاش می‌کنیم تا روزهای آینده پول تمام بازیکنان را پرداخت کنیم.

فتح‌الله‌زاده با بیان اینکه بازیکنان خوبی در استقلال حضور دارند که می‌توانند جایگزین پژمان منتظری شوند، گفت: صادقی، غلام نژاد، عمران‌زاده، ساموئل و حتی جودکی بازیکن جوان ما می‌توانند جای منتظری را پر کنند و از این بابت نگرانی نداریم.

مدیرعامل باشگاه استقلال اظهار کرد: باید بپذیریم که عرب‌ها آنقدر پول دارند و بر روی باشگاه‌هایشان سرمایه‌گذاری کرده‌اند که بازیکنان ما را وسوسه می‌کنند. این موضوع باید ریشه‌ای در فوتبال ما حل شود، اما به نظر من بازیکنان نباید تنها به بهانه پول یک تیم و هوادارانش را رها کنند.

فتح‌الله‌زاده با اشاره به بازیکنانی که با وجود طلب از استقلال اما حاضر به ترک این تیم نشدند، به ایسنا گفت: تیموریان با وجود پیشنهادهای زیادی که داشت، مردانه ایستاد و استقلال را تنها نگذاشت. اکبرپور، صادقی و آرش برهانی که هیچ پولی از استقلال تاکنون نگرفته است، واقعا فداکارانه برای استقلال تلاش می‌کنند، اما طی چند روز آینده من از خجالت آنها در می‌آیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال با بیان اینکه هنوز مشکلات مالی در این وجود دارد، گفت: هنوز هیچ پولی از وزارت ورزش و جوانان نگرفته‌ایم اما با سرمایه‌گذاری اقتصادی که از چند ماه گذشته انجام داده بودم، درآمدهایی به دست آورده‌ایم که قبل از داربی بدهی بازیکنان را پرداخت خواهیم کرد و آنها را شارژ مالی می‌کنم.

وی با بیان اینکه مجلس باید دست وزیر ورزش و جوانان را برای کمک به استقلال و پرسپولیس باز بگذارد، به ایسنا گفت: تیم‌های استقلال و پرسپولیس واقعا شرایط سختی را سپری می‌کنند و به حمایت دولت نیاز دارند. اینکه مجلس به وزیر ورزش برای کمک نکردن به این دو تیم فشار بیاورد، کار صحیحی نیست. این دو تیم برای دولت هستند و دولت باید آنها را حمایت کند. باز هم تکرار می‌کنم اگر نمی‌خواهند به این دو تیم کمک کنند، آنها را واگذار کنند تا خودشان هزینه‌هایشان را تامین کنند.

فتح‌الله‌زاده با اشاره به تصویب بودجه برای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس از سوی مجلس، گفت: بودجه تصویب می‌شود اما وقتی پولی به دستمان نمی‌رسد چه فایده‌ای دارد؟ به وزیر فشار می‌آورند و راه را بسته‌اند که حقی ندارید به استقلال و پرسپولیس کمک کنید. این هیچ سودی ندارد، باید مجوزهای لازم صادر شود تا وزارت ورزش و جوانان مشکلی برای کمک به این دو باشگاه نداشته باشد.

بخش ورزشی تبیان


منبع : ایسنا