تبیان، دستیار زندگی
سوپراستار رئال مادرید برای تیم ملی کشورمان در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل آرزوی موفقیت کرد
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آرزوی رونالدو برای تیم ملی ایران

رونالدو

سوپراستار رئال مادرید برای تیم ملی کشورمان در رقابت‌های جام جهانی 2014 برزیل آرزوی موفقیت کرد.

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی رئال مادرید که به تازگی از سوی روزنامه پرتغالی «آبولا» به عنوان شخصیت ورزشی سال این کشور انتخاب شده است در پاسخ به این پرسش که «میان او و هموطنش ژوزه مورینیو، سرمربی تیم فوتبال چلسی چه اختلافاتی وجود دارد؟» گفت: حاضرم دوباره با مورینیو و مربیان دیگرم مانند فرگوسن، بولونی و پیگرینی کار کنم. من از دست هیچکس ناراحت نیستم.وی در جدیدترین گفت‌و‌گویی که با روزنامه «رکورد» پرتغال داشته است در خصوص اخباری که در مورد اختلاف بین او و مورینیو منتشر می‌شود، تاکید کرد: واقعاً این پرسش که در مورد اختلاف من و ژوزه مورینیو مطرح می‌شود را درک نمی‌کنم.

من با هیچکدام از مربیانم مشکل ندارم و می‌توانم بار دیگر با هر کدام از آنها کار کنم، چه مربیانی که در بالاترین سطح با آنها کار کرده‌ام چه آنهایی که در پائین‌ترین سطح مربی‌ام بوده‌اند.

سوپراستار رئال مادرید: برای کارلوس کی‌روش و تیم ملی ایران در جام جهانی 2014 برزیل آرزوی موفقیت دارم

ستاره 28 ساله کهکشانی‌ها همچنین با اشاره به اینکه هیچ مشکلی با کارلوس کی‌روش، سرمربی پیشین تیم ملی پرتغال ندارد، گفت: چیزی که می‌توانم در خصوص کی‌روش بگویم این است که او یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین مربیان در تکامل دوران حرفه‌ای من بوده است. در ضمن برای کارلوس کی‌روش و تیم ملی ایران در جام جهانی 2014 برزیل آرزوی موفقیت دارم.

کی‌روش 60 ساله زمانی‌‎که در منچستریونایتد دستیار اول سرالکس فرکوسن بود با رونالدو کار کرده و در جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی سرمربی این ستاره محبوب در تیم ملی پرتغال بوده است.

بخش ورزشی تبیان


منبع : تسنیم