تبیان، دستیار زندگی
دهمین دوره مسابقات جام باشگاه‌های جهان درحالی با قهرمانی بایرن مونیخ آلمان و کسب عنوان سوم توسط تیم آتلتیکو مینیه‌رو برزیل به پایان رسید که علیرضا فغانی داور دیدار رده‌بندی این جام، رونالدینیو، ستاره مطرح فوتبال برزیل را از زمین مسابقه اخراج کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فغانی رونالدینیو را اخراج کرد


دهمین دوره مسابقات جام باشگاه‌های جهان درحالی با قهرمانی بایرن مونیخ آلمان و کسب عنوان سوم توسط تیم آتلتیکو مینیه‌رو برزیل به پایان رسید که علیرضا فغانی داور دیدار رده‌بندی این جام، رونالدینیو، ستاره مطرح فوتبال برزیل را از زمین مسابقه اخراج کرد.


دهمین دوره مسابقات جام باشگا‌ه‌های جهان شنبه شب با برگزاری دو مسابقه به پایان رسید که ابتدا تیم‌‌های آتلتیکو مینیه‌رو برزیل و گوانگژو اورگرانده چین دیدار رده‌بندی این جام را برگزار کردند، دیداری که در نهایت با برتری 3 بر 2 تیم آتلتیکو مینیه‌رو برزیل به پایان رسید.

بایرمونیخ

در این مسابقه که با قضاوت علیرضا فغانی و کمک‌های حسن کامرانی‌فر و رضا سخندان برگزار شد، دیه‌گو تاردلی (2)، رونالدینیو (1+45) و لوآن (1+90) برای آتلتیکو مینیه‌رو برزیل گل زدند و موریکویی (9) و باریو کونکا (15- پنالتی) گل‌های گوانگژو اورگرانده چین را به ثمر رساندند.

از مهمترین اتفاقات این بازی می‌توان به اخراج رونالدینیو ستاره تیم  آتلتیکو مینیه‌رو برزیل اشاره کرد. این بازیکن در دقیقه 87 و پس از حرکت غیر ورزشی روی بازیکن تیم گوانگژو اورگرانده، با کارت قرمز مستقیم علیرضا فغانی داور ایرانی مسابقه از زمین اخراج شد.

در دیدار فینال این مسابقات هم تیم‌های فوتبال بایرن مونیخ آلمان و رجا کازابلانکا مراکش برابر هم به میدان رفتند که این بازی با برتری 2 بر صفر بایرن مونیخ به پایان رسید. دانته (7) و تیاگو (22) گل‌های بایرن مونیخ قهرمان اروپا را به ثمر رساندند.

این دومین قهرمانی "پپ گوآردیولا" به همراه تیم بایرن مونیخ بود. او پیش از این به همراه این تیم آلمانی در فینال جام در جام باشگاه‌های اروپا موفق شده بود مقابل چلسی به پیروزی دست یافته بود.

بخش ورزشی تبیان


منبع: مهر