تبیان، دستیار زندگی
مهدوی مدیرکل‌روابط عمومی استانداری تهران گفت: صداقت و صحت اطلاع رسانی در کار بسیار مهم و با ارزش است و باید به این امر توجه ویژه داشت.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

صداقت و صحت اطلاع رسانی در روابط عمومی اهمیت دارد

علیرضا مهدوی

مهدوی مدیرکل‌روابط عمومی استانداری تهران گفت: صداقت و صحت اطلاع رسانی در کار بسیار مهم و با ارزش است و باید به این امر توجه ویژه داشت.

به گزارش روابط عمومی، علیرضا‌مهدوی مشاور‌امور‌فرهنگی و مدیرکل‌روابط عمومی استانداری تهران اهمیت کار روابط عمومی گفت: روابط عمومی باید ماموریت هایش را بصورت دقیق و جدی انجام دهد و در این رابطه باید از تمام ظرفیت های فرمانداری بهره برد.

مدیر کل روابط عمومی استانداری افزود: اگر بخواهیم همه کارهایی که از روابط عمومی انتظار می‌رود و برعهده دارد را انجام  داد و همینطور در بین همه دستگاه‌های استان نیز هماهنگی ایجاد کرد طبیعتا باید ده‌ها نیروی کاری در اختیار باشد که امری غیر ممکن است در نتیجه باید همکاران ما در روابط عمومی‌ها کارشناسان کیفی باشند و کار را از خودشان بدانند و با جان و دل انجام دهند تا هم کار خوب انجام شود و هم خود لذت انجام کار را ببرند.

وی تاکید کرد: همچنین صداقت و صحت اطلاع رسانی در کار بسیار مهم و با ارزش است و باید به این امر توجه ویژه داشت و نباید در اطلاع رسانی برای جذب مخاطب یا توجه رسانه‌ها از تیترهای ناصحیح و عوامانه استفاده کرد.

مهدوی افزود: فرمانداران نیز باید در برخورد با ادارات روابط عمومی جانب اعتدال را داشته باشند و نه اینکه روابط عمومی را بی اهمیت ترین اداره خود قرار دهند و یا نه اینگونه که از روابط عمومی توقع تبلیغ شخص فرماندار را داشته باشند و این برای انجام کار حرفه‌ای ارزشی ندارد.

منبع: کاوشگران روابط عمومی 

تنظیم: هومن بهلولی