تبیان، دستیار زندگی
وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر رعایت اصل صداقت در بیان انتقادات تصریح کرد : وظیفه انتقال انتقادات به مدیران بر عهده روابط عمومی هاست.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

صداقت و بیان حقایق سرلوحه روابط عمومی ها قرار گیرد

مهندس محمد رضا نعمت زاده

وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر رعایت اصل صداقت در بیان انتقادات تصریح کرد : وظیفه انتقال انتقادات به مدیران بر عهده روابط عمومی هاست.

به گزارش روابط عمومی، مهندس محمد رضا نعمت زاده در نشست مدیران و مسئولین روابط عمومی سازمانهای استانی و سازمانهای تابعه وزارت صنعت ، معدن و تجارت با تاکید بر نقش ویژه روابط عمومی در انتقال اطلاعات و انتقادات سازنده  به مسوولین افزود : باید کاری کنید که فضا، فضای تقویت تولید داخلی و مصرف محصولات وکالای داخلی باشد چرا که در این فضاست که صنعتگران برای سرمایه گذاری رغبت پیدا می کنند.

نعمت زاده اضافه کرد : مسوولین روابط عمومی ها همچنین باید در فضای رقابتی وارد شوند  تا هیچ کالای غیر ایرانی و غیر استاندارد ایرانی  تبلیغ نشود .

وی همچنین با اشاره به شکل گیری روابط عمومی سایبری تصریح کرد : باید روابط عمومی ها به سمت مدرن کردن و سایبری کردن پیش بروند .

نعمت زاده  در بخش دیگری از صحبتهای خود افزود : همراه کردن الگوهای فرهنگی و اجتماعی با طرحهای صنعتی ایده خوبی است که باید به ویژه در مناطق کمتر توسعه یافته اجرا شود.

وزیر صنعت ، معدن و تجارت با اشاره به لزوم آمارگیری از فعالیتهای صنعتی و تجاری افزود :  ارتباط مرکز آمارگیری در وزارتخانه با سازمانهای استانی باید دو سویه باشد و جمع بندی نتایج به سازمانهای استانی ارائه شود.

تنظیم: هومن بهلولی