تبیان، دستیار زندگی
حوالی ساعت 7:30 صبح دیروز، یک دستگاه مینی‌بوس و یک دستگاه کامیون کشنده ولوو در مسیر صالح‌شهر-شوشتر بر اثر بی‌احتیاطی و سبقت غیرمجاز راننده مینی‌بوس با یکدیگر تصادف کردند که در این حادثه تا کنون 11 نفر کشته شدند. زخمی‌های حادثه نیز به بیمارستان‌های شهرهای
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آخرین اخبار فاجعه تصادف مینی بوسی!


حوالی ساعت 7:30 صبح دیروز، یک دستگاه مینی‌بوس و یک دستگاه کامیون کشنده ولوو در مسیر صالح‌شهر-شوشتر بر اثر بی‌احتیاطی و سبقت غیرمجاز راننده مینی‌بوس با یکدیگر تصادف کردند که در این حادثه تا کنون 11 نفر کشته شدند.
زخمی‌های حادثه نیز به بیمارستان‌های شهرهای مجاور انتقال یافته‌اند. فرماندار گتوند با اشاره به کشته شدن 11 نفر در حادثه تصادف صبح دیروز(دوشنبه) در مسیر صالح‌شهر- شوشتر، گفت: همچنان احتمال افزایش تلفات وجود دارد.

تصادف

هوشنگ محمدپور  اظهار کرد: در برخورد مینی‌بوس حامل اهالی صالح‌شهر (یکی از شهرهای شهرستان گتوند) در مسیر صالح‌شهر به شوشتر، متاسفانه 9 نفر از سرنشینان مینی‌بوس در جا جان باختند. مجروحان حادثه نیز توسط اورژانس به بیمارستان‌های شوشتر و دزفول اعزام شدند. 4 مصدوم حادثه به بیمارستان شوشتر اعزام شدند که یک نفر به طور سرپایی درمان و مرخص شد. 3 نفر دیگر نیز به دلیل وخامت حالشان برای ادامه مداوا، به بیمارستان گلستان اهواز اعزام شدند که یکی از مجروحان به دلیل شدت جراحات متاسفانه جان باخت.

فرماندار گتوند گفت: همچنین 9 نفر از مجروحان به بیمارستان دزفول اعزام شده بودند که یک نفر از آنها جان سپرد و اکنون بقیه مصدومان، تحت درمان هستند. اکنون تعداد کشته‌های این حادثه به 11 نفر رسیده است که با توجه به وضعیت بد دیگر مجروحان، احتمال افزایش تلفات وجود دارد.

محمدپور با بیان این که پیش از این برخی خبرها به دانشجو بودن قربانیان اشاره داشته است، گفت: قربانیان و زخمی‌های این تصادف، افراد عادی و از اهالی صالح‌شهر بوده‌اند. اجساد کشته‌شدگان این حادثه اکنون در سردخانه گتوند نگهداری می‌شود.

اسامی فوتی‌های تصادف خونین شوشتر

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی دزفول، اسامی 8 تن از کشته شدگان این حادثه را که هویت آنها شناسایی شده را اعلام کرد.این افراد عبارتند از: قاسم پویانژاد، حسین رمضان‌زاده، محمدجاویدانه، فرهاد کریمی، اعظم حسین‌پور، سپیده حسینی و خانم‌ها رحیم‌پور و شهریاری 8 تن از کشته شده این حادثه هستند که هویت آنها تاکنون مشخص شده است.هویت 3 نفر دیگر از کشته‌شدگان این حادثه هنوز مشخص نشده است.

در برخورد مینی‌بوس حامل اهالی صالح‌شهر (یکی از شهرهای شهرستان گتوند) در مسیر صالح‌شهر به شوشتر، متاسفانه 9 نفر از سرنشینان مینی‌بوس در جا جان باختند. مجروحان حادثه نیز توسط اورژانس به بیمارستان‌های شوشتر و دزفول اعزام شدند. 4 مصدوم حادثه به بیمارستان شوشتر اعزام شدند که یک نفر به طور سرپایی درمان و مرخص شد

بازگشت به زندگی یکی از کشته شدگان حادثه شوشتر!

در اتفاقی جالب یکی از کشته‌شدگان تصادف مینی‌بوس در محور گتوند - شوشتر که به سردخانه منتقل شده بود، با بروز علایم حیاتی به زندگی بازگشت.یکی از اتفاقات جالب توجه این حادثه زنده بودن یکی از مصدومان انتقال داده شده به سردخانه بود.یکی از این مجروحان حادثه به تصور اینکه بر اثر این تصادف جان خود را از دست داده است توسط نیروهای امدادی به سردخانه منتقل شد اما پس از دقایقی علایم حیاتی در وی تشخیص و از سردخانه به بیمارستان انتقال یافت تا مداوا بر روی این مجروح انجام شود ، با انتقال مصدومان این حادثه به بیمارستان کار مداوا بر روی آنها در بیمارستان‌های سه شهر شوشتر، دزفول و گتوند در حال انجام است.

فرآوری: محسن جندقی

بخش اجتماعی تبیان


منابع : ایسنا، فارس و خبرآنلاین