تبیان، دستیار زندگی
کشتی فرنگی ایران منتظر روزهای خوب است.
عکس نویسنده
عکس نویسنده
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بازگشت بنا و آینده روشن کشتی فرنگی


کشتی فرنگی منتظر روزهای خوب است.


حمید سوریان چهره سرشناس کشتی فرنگی ایران و جهان در باره بازگشت محمد بنا به عنوان سرمربی تیم ملی به خبرنگار تبیان گفت: در نگاه اول باید بازگشت محمد بنا به کشتی فرنگی را به فال نیک گرفت. آقای بنا از عزیزان وزحمتکشان کشتی فرنگی ایران است که طی ده سال گذشته خدمات زیادی به رشته کرده و نتایج خوبی هم گرفته است. او با کسب بهترین نتایج در المپیک لندن کارنامه خوبی دارد که جای حرف نمی گذارد. من ضمن احترام به همه کسانی که برای کشتی فرنگی زحمت کشیده اند به آینده کار امیدوار هستم و اکنون و با بازگشت محمد بنا گمان می کنم مردم در انتظار موفقیت های دیگری هم خواهند بود.

سوریان

اکنون با تغییرات به وجود آمده در کشتی فرنگی باید به سرعت برنامه ریزی کنیم تا کشتی گیران با شرایط موجود انطباق لازم را داشته باشند. این کار باید هرچه زودتر آغاز شود چون فرصت زیادی در این باره نداریم. ما بازی های آسیایی و المپیک را در پیش داریم.

من به عنوان یک سرباز در خدمت ایران هستم. وظایف من هم مشخص است. تمرکز من بیشتر باید به انجام این وظایف باشد. ابتدا باید تلاش کنم تا به دوبنده تیم ملی برسم. و پس از آن با تمام توان برای موفقیت و اهتزاز پرچم ایران از جان مایه بگذارم. پس از المپیک به دلیل فشار فراوان ده ساله مدتی استراحت کردم که متاسفانه کمی طولانی شد. چند وقتی است که تمرینات خود را شروع کرده ام و گمان می کنم با حضود مجدد محمد بنا انگیزه ام بیشتر از قبل هم خواهد شد.

در خصوص انتخابات فدراسیون کشتی فقط یک خواهش از مسئولان امر دارم. به نظرم این اصلا خوب نیست که رشته ای مثل کشتی چنین بلاتکلیف باشد. باید هرچه سریعتر انتخابات برگزار شود تا رئیس فدراسیون شناخته شود.

در خصوص انتخابات فدراسیون کشتی فقط یک خواهش از مسئولان امر دارم. به نظرم این اصلا خوب نیست که رشته ای مثل کشتی چنین بلاتکلیف باشد. باید هرچه سریعتر انتخابات برگزار شود تا رئیس فدراسیون شناخته شود. نزدیک به دو سال اداره کشتی به عنوان پرافتخارترین فدراسیون توسط سرپرست اتفاق خوبی نبود. برای همین ما با مشکلات زیادی مواجه شدیم. شاید این مشکل هرکس دیگری هم بود به شکل بدتری رخ می داد. امیدوارم با تعیین رئیس فدراسیون از دل یک انتخابات خوب او بتواند با برنامه ریزی مدون و تامین بودجه لازم این رشته را سروسامان دهد تا بار دیگر کشتی گیران با موفقیت در عرصه های بین المللی باعث شادی مردم و بالا رفتن پرچم ایران شوند.

بهمن اسدی

بخش ورزشی تبیان