تبیان، دستیار زندگی
تیم والیبال نشسته ثامن الحجج سبزوار با غلبه بر تیم ملی عراق به عنوان قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا رسید و سهمیه جهانی گرفت.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ثامن الحجج قهرمان والیبال نشسته آسیا


تیم والیبال نشسته ثامن الحجج سبزوار با غلبه بر تیم ملی عراق به عنوان قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا رسید و سهمیه جهانی گرفت.


تیم والیبال نشسته ثامن الحجج سبزوار با پیروزی مقابل نماینده عراق و قهرمانی در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا 2013، سهمیه حضور در جام باشگاه‌های جهان در سال 2014 مسکو را به دست آورد.

نماینده والیبال ایران در دیدار پایانی این دوره از مسابقات در ورزشگاه پارالمپیک شهر پکن و در میان تشویق ایرانیان حاضر در سالن در برابر تیم منتخب والیبال نشسته عراق قرار گرفت.

والیبال نشسته

والیبالیست‌های ایران دریک بازی دیدنی با نتیجه سه بر یک پیروز شدند و به جام قهرمانی مسابقات والیبال نشسته قهرمانی باشگاه های آسیا در سال 2013 دست یافتند.

در این دیدار تیم ثامن الحجج سبزوار در ست اول با نتیجه 25 بر 12، در ست دوم با نتیجه 25 بر 13 و در ست چهارم با نتیجه 25 بر 11 تیم منتخب عراق را مغلوب خود کرد. تیم والیبال نشسته عراق در ست سوم به نتیجه 27 بر 25 به پیروزی دست یافت.

مسابقات والیبال نشسته قهرمانی باشگاه‌های آسیا با حضور تیم‌های ثامن الحجج سبزوار، شانگهای چین، یونان چین، آکتای قزاقستان (تیم ملی) و تیم ملی عراق از پنجشنبه گذشته در ورزشگاه پارالمپیک شهر پکن آغاز شده بود.

تیم ثامن الحجج سبزوار قهرمان مسابقات باشگاهی والیبال نشسته ایران درسال گذشته است که در رقابتهای آسیایی پکن با سرمربیگری "هادی رضایی" بدون شکست به جام قهرمانی دست یافت.

بخش ورزشی تبیان


منبع: سایت فدراسیون ورزش های جانبازان