تبیان، دستیار زندگی
دیدار پایانی هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال با برتری استقلال مقابل فجرسپاسی شیراز به پایان رسید تا آبی پوشان دوباره به کورس قهرمانی برگردند.
عکس نویسنده
عکس نویسنده
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بیک‌زاده آبی‌ها را به کورس بازگرداند


دیدار پایانی هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال با برتری استقلال مقابل فجرسپاسی شیراز به پایان رسید تا آبی پوشان دوباره به کورس قهرمانی برگردند.


آخرین دیدار هفته هجدهم لیگ برتر بین دو تیم استقلال و فجرسپاسی در ورزشگاه آزادی و در حضور  کمتر از هزار تماشاگر آغاز شد که بازی با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال به پایان رسید.
بیک زاده

هاشم بیک‌زاده در دقیقه 82 روی سانتر ارسالی خسرو حیدری با ضربه سر گل استقلال را به ثمر رساند.

استقلال بازی را هجومی آغاز کرد و تا دقیقه 25 چند فرصت خوب گلزنی به دست آورد که نتوانست از آنها استفاده کند و بعد از این دقیقه فجر یکی دو حمله روی دروازه استقلال انجام داد و سپس بازی به تعادل کشیده شد.

در در نیمه اول بازی زیبا و جذابی از هر دو تیم شاهد نبودیم.

در نیمه دوم استقلال بازی را سریع و تهاجمی شروع کرد و فجرسپاسی نیز به ضد حمله‌ها دلخوش کرده بود.

اشکان خورشیدی داور مسابقه به محمد قاضی از  استقلال و حمید جوکار از فجرسپاسی کارت زرد نشان داد.

در دقیقه 64 پژمان منتظری در شش قدم فجرسپاسی صاحب توپ شد که ضربه آکروباتیک او با اختلاف کمی از کنار تیرک عمودی دروازه به بیرون رفت.

با این برد استقلال 32 امتیازی شد و با یک پله صعود به رده چهارم صعود کرد و دوباره  به کورس قهرمانی بازگشت. فولاد خوزستان به دلیل تفاضل گل کمتر به رده پنجم سقوط کرد. فجرسپاسی 14 امتیازی هم همچنان در رده پانزدهم است.

در پایان این دیدار، هاشم بیک‌زاده مدافع - هافبک استقلال به عنوان بهترین بازیکن فنی و صالح خلیل‌آزاد دروازه‌بان فجرسپاسی به عنوان بازیکن اخلاق مسابقه انتخاب شدند.

* استقلال:سید مهدی رحمتی، پژمان منتظری، حنیف عمران‌زاده، هاشم بیک‌زاده، مجید غلام نژاد،آندرانیک تیموریان، ایمان باصفا،( از دقیقه 46 پژمان نوری)، خسرو حیدری، سیاوش اکبرپور، محمد مهدی نظری( از دقیقه 74 آرش برهانی) و محمد قاضی( از دقیقه 46 مهرداد اولادی)سرمربی: امیر قلعه‌نویی

*فجرسپاسی:محمدصالح خلیل آزاد، حمید جوکار، رامتین سلیمان‌زاده، سیامک کوهنورد( از دقیقه 65 مسعود ریگی)، صمد زارع، علیرضا جلیلی، هادی ایمانی، محمد نزهتی، سمیر بکریچ( از دقیقهد 87 مهرداد کریمیان)، میثم خداشناس( از دقیقه 84 آرمان رمضانی) و محمد حیدری.سرمربی: محمود یاوری

بهمن اسدی

بخش ورزشی تبیان