تبیان، دستیار زندگی
سرمربی تیم فوتبال نیجریه از روند آماده سازی تیمش اظهار نگرانی کرد. وی همچنین نسبت به همگروهی با بوسنی و ایران در جام جهانی 2014 برزیل هشدار داد و تاکید کرد که باید مراقب این دو تیم باشیم.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نگرانی سرمربی نیجریه از روند آماده‌سازی تیمش


سرمربی تیم فوتبال نیجریه از روند آماده سازی تیمش اظهار نگرانی کرد. وی همچنین نسبت به همگروهی با بوسنی و ایران در جام جهانی 2014 برزیل هشدار داد و تاکید کرد که "باید مراقب این دو تیم باشیم".


سرمربی نیجریه

مسابقات جام ملت‌های آفریقا در حالی از یازدهم ژانویه تا اول فوریه (21 دیماه تا 12 بهمن) برگزار می‌شود که "استفان کشی" از روند آماده سازی تیم نیجریه برای حضور در این مسابقات راضی نیست. وی تاکید می‌کند که تیمش زمان کافی برای برگزاری اردوهای آماده سازی ندارد: نگرانی من این است که وقت کافی برای آماده سازی بازیکنانم ندارم. بازیکنانم توانایی و پتانسیل بالایی دارند ولی زمانی برای بروز این توانایی‌ها نداریم. در سبک بازی بازیکنان چشم انداز و آینده خوبی وجود دارد ولی ما الان به کار زیاد و سخت نیاز داریم.

کشی همچنین تاکید کرد که حضور دیرهنگام لژیونرهای نیجریه در اردوی آماده سازی این تیم به محدودیت‌ها و مشکلات این اردو اضافه شده است. وی در اینباره گفت: من این بازیکنان را در اختیار ندارم ولی در عین حال برای آنها هم خوشحالم چون اگر این بازیکنان باشند سایر بازیکنان نمی‌توانند جای آنها را بگیرند و خودشان را نشان بدهند.

سرمربی نیجریه در ادامه به قرعه کشی مسابقات جام جهانی هم اشاره کرد و با دشوار دانستن این گروه افزود: این قرعه آسانی نیست. گروه ما دشوار و پیچیده است چون بوسنی و هرزگوین و ایران تیم‌های خوبی هستند. در این گروه همه درباره آرژانتین صحبت می‌کنند ولی ما باید خیلی مراقب بوسنی و ایران باشیم. ما به آماده سازی خوبی نیاز داریم تا از این گروه صعود کنیم.

بخش ورزشی تبیان


منبع: مهر