تبیان، دستیار زندگی
برپایی نشست پژوهشی انجمن های علمی دانشگاه شهید بهشتی در روز 25 آذرماه در مرکز رشد واحد های فناوری دانشگاه شهیدبهشتی، به همت مرکز یادگیری سایت تبیان...
عکس نویسنده
عکس نویسنده
نویسنده : یگانه داودی
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نشست پژوهشی انجمن های علمی

نشست پژوهشی انجمن های علمی دانشگاه شهید بهشتی

مرکز یادگیری سایت تبیان در راستای اهداف پژوهشی و آموزشی و هم چنین همکاری های مشترک با دانشگاه شهید بهشتی، اقدام به برگزاری نشست پژوهشی انجمن های علمی دانشگاه شهید بهشتی می نماید.

این نشست که در روز دوشنبه مورخ 25 آذر ماه و همزمان با هفته ی پژوهش برگزار خواهد شد، به تبیین طرح پژوهش های دانش آموزی تبیان که از سال گذشته به صورت مشترک با دانشگاه شهید بهشتی برگزار شده است، می پردازد.

نشست پژوهشی انجمن های علمی دانشگاه شهید بهشتی

سرکار خانم مهندس فطیر دبیر جشنواره ی پروژه های دانش آموزی تبیان به عنوان سخنران نخست، به ارایه ی گزارشی تفصیلی در این زمینه و چگونگی برپایی هشتمین جشنواره در دانشگاه شهید بهشتی خواهند پرداخت.

در ادامه جناب آقای مهندس صدری، از فعالان این حوزه، در رابطه با اقدامات پژوهشی و برپایی مسابقات دانش آموزی - دانشجویی در دیگر دانشگاه ها مطالبی ارایه می کنند.

و در پایان جناب آقای مهندس معماریان، مسئول انجمن های علمی دانشگاه شهید بهشتی، در مورد روش و نحوه ی فعالیت در این دانشگاه، به جمع بندی نشست خواهند پرداخت.

نشست پژوهشی انجمن های علمی دانشگاه شهید بهشتی

از کلیه دانش پژوهان، دانشجویان و علاقمندان این حوزه دعوت می شود جهت شرکت در این مجمع با دبیر خانه جشنواره ی پروژه های دانش آموزی مستقر در مرکز رشد دانشگاه شهید بهشتی (واحد تبیان) با شماره تماس 22431771 تماس حاصل فرمایند.

زمان: روز دوشنبه مورخ 25 آذر ماه 1392 - ساعت 15 الی 17

مکان: سالن آمفی تئاتر مرکز رشد واحدهای فناوری دانشگاه شهید بهشتی - طبقه 3-

پژوهش های دانش آموزی سایت تبیان