تبیان، دستیار زندگی
پورتال مسجد اعظم آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی(ع) رتبه دوم پورتال مساجد استان اصفهان را کسب کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کسب رتبه دوم استانی مساجد توسط پورتال مسجد اعظم هلال(ع)

پورتال ملی مساجد کشور

پورتال مسجد اعظم آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی(ع) رتبه دوم پورتال مساجد استان اصفهان را کسب کرد.

به گزارش روابط عمومی، نخستین همایش مسجد و تبیان با هدف افزایش آگاهی متولیان مساجد با فضای مجازی و مقابله با جنگ و تهدیدهای دشمنان در این عرصه در سالن اجتماعات شهدای ادب اصفهان برگزار شد.

در این همایش که به همت مۆسسه تبیان برگزار شد، از مساجد فعال استان در پورتال مساجد کشور تجلیل شد که در این بین پورتال مسجد اعظم هلال بن علی(ع) موفق به کسب رتبه دوم در بین مساجد استان اصفهان شد.

کانون فرهنگی مسجد اعظم آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی(ع) همزمان با 21 رمضان 1433 مصادف با سال‌روز شهادت امام علی(ع) و روز زیارتی حضرت محمد هلال بن علی(ع) به شبکه پورتال ملی مساجد کشور پیوسته است.

تولید محتوای سالم فرهنگی توسط نیروهای مسجد در فضای سایبری، خبررسانی، اطلاع‌رسانی و شناساندن برنامه‌های مسجد اعظم به آحاد مردم و معرفی دستاورد‌ها و فعالیت‌های مسجد در فضای مجازی، ایجاد رقابت بین فعالان کانون و ایجاد همدلی و هم‌افزایی در راستای برگزاری باشکوه‌تر مراسم‌های دینی از جمله اهداف کانون فرهنگی مسجد اعظم هلال بن علی(ع) برای فعالیت در این پورتال بوده است.

موقعیت جغرافیایی مسجد، مدیریت ثبت‌ و ویرایش اطلاعات کاربران و گروه‌های کاربری و تعریف سطوح دسترسی برای تعیین امکان و نحوه دسترسی به هر بخش، امکان درج اطلاعات مرتبط با مسجد از قبیل تاریخچه و موقعیت جغرافیایی مسجد، زندگینامه شهدای مسجد، اعضای هیئت امنا، امام جماعت، تصاویر مسجد، فعالیت پایگاه بسیج، کانون فرهنگی و هیئت مذهبی و برگزاری مسابقات online ویژه مناسبت‌ها از قابلیت‌های و امکانات این پورتال است.

یادآور می‌شود، پورتال مسجد اعظم هلال بن علی(ع) هم اکنون در بین بیش از 12 هزار مسجد عضو پورتال مساجد کشور رتبه 24 کشوری و نخست شهرستانی را دارد.

تنظیم: هومن بهلولی