تبیان، دستیار زندگی
همزمان با هفتمین شب درگذشت زنده یاد دکتر کاظم معتمدنژاد،همایش نکوداشت پدر علم ارتباطات ایران با حضور استادان، محققان و صاحبنظران و کارشناسان علوم ارتباطات روز شنبه 23 آذرماه از ساعت 14 در سالن شهید مطهری دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی برگزار
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جزییات برنامه همایش نکوداشت دکتر کاظم معتمدنژاد اعلام شد

همایش نکوداشت دکتر کاظم معتمدنژاد

همزمان با هفتمین شب درگذشت زنده یاد دکتر کاظم معتمدنژاد،همایش نکوداشت پدر علم ارتباطات ایران با حضور استادان، محققان و صاحبنظران و کارشناسان علوم ارتباطات روز شنبه 23 آذرماه از ساعت 14 در سالن شهید مطهری دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی، احمد مسجد جامعی، رییس شورای شهر تهران، حسام‌الدین آشنا، مشاور رییس جمهور در امور فرهنگی، حسین انتظامی معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی از سخنرانان بخش اول برنامه همایش خواهند بود .

بر اساس این گزارش، پخش کلیپ زندگینامه و خاطرات دانشجویان و شاگردان استاد و همچنین برگزاری میزگردهای تخصصی در زمینه علوم ارتباطات؛ از دیگر برنامه های این همایش می باشند.

در بخش میزگردهای تخصصی قرار است استادان و صاحبنظران علوم ارتباطات به بررسی نقش بی‌بدیل و تأثیرگذار زنده یاد دکتر معتمدنژاد در حوزه‌هایی با محوریت ارتباطات، مطالعات اجتماعی و فرهنگی، روزنامه‌نگاری و جامعه اطلاعاتی بپردازند.

گفتنی است، در آستانه برگزاری این همایش یک روزه که  قرار بود 23 آذرماه در نخستین روز هفته پژوهش با عنوان «نکوداشت استاد معتمدنژاد؛ زمینه‌ها و مسائل مطالعات ایرانی ارتباطات و فرهنگ» برگزار شود، پروفسور کاظم معتمد‌نژاد پدر علم ارتباطات ایران عصر روز پنجشنبه 14 آذر 1392 در سن 79 سالگی درگذشت.

منبع: کاوشگران روابط عمومی

تنظیم: هومن بهلولی