تبیان، دستیار زندگی
سرمربی استقلال در آغاز تمرین امروز به مدت 40 دقیقه‌ با بازیکنان تیمش صحبت و انتقادهای شدیدی را نسبت به نمایش آنها در بازی برابر کاسپین اظهار کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

انتقاد شدید قلعه‌نویی از آبی‌پوشان


سرمربی استقلال در آغاز تمرین امروز به مدت 40 دقیقه‌ با بازیکنان تیمش صحبت و انتقادهای شدیدی را نسبت به نمایش آنها در بازی برابر کاسپین اظهار کرد.

تمرین استقلال ، قلعه نویی

با آغاز تمرین امروز (چهارشنبه) استقلال امیر قلعه‌نویی به شدت از عملکرد بازیکنانش انتقاد کرد. او در ابتدای صحبت‌هایش خطاب به بازیکنان گفت: به من توضیح دهید چرا این قدر برابر کاسپین بد بازی کردید. اگر قرار است که این گونه بازی کنید بهتر است دیگر تمرین نکرده و آن را تعطیل کنید. این همه آقای صالح و عالمی در طول یک هفته‌ با شما کار کردند و زحمت کشیدند تا شما نمایش خوبی را اجرا کنید اما واقعا بازی ضعیفی را نشان دادید و نتوانستید حتی دو دقیقه‌ فوتبال بازی کنید. چرا بلد نیستید در تمرینات خوب شرکت کنید یا حداقل در بازی‌ها نمایش‌تان در حد تمرین‌ها باشد؟

پس از صحبت‌های قلعه‌نویی، آرش برهانی، خسرو حیدری و پژمان منتظری از بازیکنانی بودند که بیشتر از دیگران به پاسخگویی مشغول شدند. آنها دلایلی را به سرمربی استقلال گفتند.

پس از صحبت‌های آنها این مجید صالح بود که صحبت کرد و خطاب به برخی از بازیکنان استقلال گفت: واقعا برایم عجیب است که چرا نمایشی را که در تمرین‌ها دارید، نتوانستید در بازی‌ها ارائه دهید. اگر می‌خواهید تمرین را تعطیل کنیم. شما باید در آسیا و جام‌جهانی بازی کنید. برخی از شما بازیکنان انگیزه کافی ندارید و این در حالی است که به خاطر نیمکت‌نشینی نباید بی‌انگیزه شوید. همین بی‌انگیزگی شما باعث می‌شود تا کمتر بازی کنید.

پس از صحبت‌های صالح، قلعه‌نویی بار دیگر مشغول صحبت شد و خطاب به بازیکنان گوشزد کرد که به هیچ وجه از نمایش آنها برابر کاسپین راضی نیست و آنها باید هر چه سریع‌تر خودشان را به آمادگی مدنظرش برسانند.

به من توضیح دهید چرا این قدر برابر کاسپین بد بازی کردید. اگر قرار است که این گونه بازی کنید بهتر است دیگر تمرین نکرده و آن را تعطیل کنید. این همه آقای صالح و عالمی در طول یک هفته‌ با شما کار کردند و زحمت کشیدند تا شما نمایش خوبی را اجرا کنید اما واقعا بازی ضعیفی را نشان دادید و نتوانستید حتی دو دقیقه‌ فوتبال بازی کنید. چرا بلد نیستید در تمرینات خوب شرکت کنید یا حداقل در بازی‌ها نمایش‌تان در حد تمرین‌ها باشد؟

او افزود: با کسی تعارف ندارم و شما باید متوجه باشید که میلیون‌ها هوادار به شما چشم دوخته‌اند و از تیم انتظار دارند. متوجه هستم که برخی مشکلات وجود دارد اما این دلیل نمی‌شود که شما بازی‌های ضعیفی را به نمایش بگذارید. چرا باید مقابل تیم دسته دومی مثل کاسپین این گونه بازی کنید؟ به هر حال به خاطر برخی محدودیت‌ها مجبور شده بودیم تا چند بازیکن را در پست‌های دیگر به کار ببریم و الان که تیم تقریبا کامل شده دیگر بهانه‌هایی شبیه این که در پست‌های خودمان نبودیم، قابل پذیرش نیست. ترکیب اصلی‌مان بر اساس سیستم‌ 2-4-4 لوزی است و از شما می‌خواهم تمرین را از همین امروز جدی بگیرید و در بازی با فجر کیفیت متفاوت از خودتان ارائه کنید. این کاری است که می‌دانم در توان شما هست.

سرمربی استقلال در پایان صحبت‌هایش خطاب به بازیکنان افزود: به خاطر سردی هوا و به درخواست شما تمرین را به این وقت از روز انتقال دادیم و از شما می‌خواهم با تمام توان‌تان در تمرین شرکت کنید.

بخش ورزشی تبیان

منبع : ایسنا