تبیان، دستیار زندگی
موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان در راستای اجرای طرح پروژه های دانش آموزی و هم چنین همکاری های مشترک با دانشگاه شهید بهشتی، در نظر دارد طرح بازدید ها و کارگاه های آموزشی را برگزار کند....
عکس نویسنده
عکس نویسنده
نویسنده : یگانه داودی
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تور علمی - پژوهشی در دانشگاه شهید بهشتی تهران

تور علمی - پژوهشی در دانشگاه شهید بهشتی

موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان در راستای اجرای طرح پروژه های دانش آموزی، اهداف پژوهشی و آموزشی و هم چنین همکاری های مشترک با دانشگاه شهید بهشتی، به منظور هدایت و مشاوره ی گروه های دانش آموزی  و آشنا ساختن جوانان کشور با مقوله دانش های نوین و ایجاد انگیزه و جهت گیری استعداد‌های نهفته در بین جوانان کشور در نظر دارد طرح بازدید ها و کارگاه های آموزشی را برگزار کند.

تور علمی - پژوهشی در دانشگاه شهید بهشتی

این برنامه های دانش‌آموزی، در هر نوبت پذیرای گروه‌های ده تا پانزده نفره از دانش آموزان است و حضور یک نفر مسئول (ترجیحاً دبیر پژوهش) همراه دانش آموزان الزامی است.

تور علمی - پژوهشی در دانشگاه شهید بهشتی

ثبت نام برای تمامی رشته‌های تحصیلی امکان پذیر است، اما لازم است دبیران محترم هنگام ثبت‌نام به همسان بودن رشته تحصیلی دانش‌آموزان برای شرکت در دوره توجه داشته باشند.

با توجه به برگزاری کارگاه  طی یک روز، ابتدا برنامه آموزشی مورد نظر خود برای حضور در دانشگاه شهید بهشتی را ذکر كنید؛ تاریخ و زمان برگزاری کارگاه با توجه به برنامه پژوهشکده به اطلاع شما خواهد رسید. پس از اعلام تاریخ برگزاری، می توانید برای ثبت‌نام قطعی، اقدام فرمایید.

تور علمی - پژوهشی در دانشگاه شهید بهشتی

برنامه های دانش آموزی در مکان های زیر برگزار می گردد:

 پژوهشکده علوم شناختی و مغز

 پژوهشکده خانواده

 پژوهشکده گیاهان دارویی

پژوهشکده مطالعات بنیادین علم و فناوری

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی می توانند، با شماره تلفن: 22431764 و یا پست الکترونیکی project@tebyan.com  تماس حاصل فرمایند.

محل برگزاری بازدیدها و کارگاه ها: دانشگاه شهید بهشتی

به نشانی تهران، بزرگراه شهید چمران- پمپ بنزین چمران – خ ولنجک – بلوار دانشجو


پژوهش های دانش آموزی سایت تبیان

تنظیم: یگانه داودی