تبیان، دستیار زندگی
مسئول بازی‌های رایانه‌ایی موسسه فرهنگی تبیان از تولید بازی مبارزان جنگل به دو زبان عربی و انگلیسی و صادرات آن به کشورهای منطقه طی سال آینده خبر داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نسخه عربی و انگلیسی بازی مبارزان جنگل تولید می‌شود

محمدرضا مهابادی

مسئول بازی‌های رایانه‌ایی موسسه فرهنگی تبیان از تولید بازی مبارزان جنگل به دو زبان عربی و انگلیسی و صادرات آن به کشورهای منطقه طی سال آینده خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان، محمدرضا مهابادی، مسئول بازی‌های رایانه‌ایی موسسه تبیان 16 آذر 92 در نشست خبری با اصحاب رسانه که با محوریت بازی مبارزان جنگل در اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان برگزار شد، گفت: بازی رایانه‌ایی مبارزان جنگل پس از رونمایی و طی دو ماه آینده وارد بازار شده و نسخه فارسی آن در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: تولید نسخه عربی و انگلیسی این بازی نیز در اولویت قرار دارد و سال آینده این بازی ابتدا به کشورهای منطقه و سپس به کشورهای اروپایی صادر می‌شود.

مسئول بازی‌های رایانه‌ایی تبیان، با بیان اینکه این بازی از تولیدات موسسه فرهنگی اطلاع‌رسانی تبیان است، افزود: این بازی در وصف گوشه‌ای از رشادت‌ها و جوانمردی‌های شخص میرزا کوچک خان و یاران با وفا و دلیرشان ساخته شده است و در سبک اول شخص تیر اندازی یا همان اف پی اس بوده که به طور همرزمی یا همان کو آپ یا تک رزمی صورت می‌گیرد.

مهابادی با بیان اینکه یکی از رسالت‌های موسسه فرهنگی تبیان بیان تاریخ ملی و مذهبی کشوردر قالب‌ها و بسته بندی‌های جدید برای نسل جوان است، اظهار کرد: یکی از بسترهای تاثیرگذار در جامعه به‌ویژه در قشر جوان مقوله بازی‌های رایانه‌ایی است.

وی خاطرنشان ساخت: تاکنون 35 بازی توسط تبیان تولید شده است.

مسئول بازی‌های رایانه‌ایی تبیان با اشاره به اینکه برای معرفی داشته‌های تاریخی، فرهنگی و ملی کشور اقدامات بسیاری مانند تولید فیلم و انتشار کتاب انجام شده است، افزود: تاثیر یک بازی رایانه‌ایی بدین دلیل که فرد جای کاراکتر اصلی قرار می‌گیرد، در انتقال مفاهیم به‌ویژه در قشر جوان بیشتر از سایر موارد مانند کتاب و فیلم است.

وی با تاکید بر اینکه این بازی رایانه‌ای از تلاش‌های ماندگار جوانان این استان است، تصریح کرد: جوانان ایران را دارای استعدادهای درخشان هستند و باید برای شکوفایی این استعداد و استفاده بهینه از آن برای مقابله با توطئه‌های دشمنان برنامه ریزی کرد.

تنظیم: هومن بهلولی