تبیان، دستیار زندگی
مسابقات شطرنج قهرمانی کشور در بخش بانوان ایران با قهرمانی آتوسا پورکاشیان به پایان رسید. این شطرنجباز با کسب 9 امتیاز به عنوان قهرمانی دست یافت.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پورکاشیان قهرمان شطرنج بانوان ایران شد


مسابقات شطرنج قهرمانی کشور در بخش بانوان ایران با قهرمانی آتوسا پورکاشیان به پایان رسید. این شطرنجباز با کسب 9 امتیاز به عنوان قهرمانی دست یافت.

پورکاشیان

مسابقات فینال شطرنج قهرمانی کشور در بخش بانوان از هشت آذر ماه با حضور 24 شطرنج‌باز از 10 استان کشور به میزبانی گیلان در شهر رشت آغاز شد. این مسابقات که در یازده دور و به روش سوئیسی به سر داوری شهره بیات داور بین‌المللی برگزار شد، امروز یکشنبه با تعیین نفرات برتر به پایان رسید. بر این اساس در پایان دور یازدهم مسابقات شطرنج بانوان قهرمانی کشور استاد بزرگ بانوان، آتوسا پورکاشیان توانست جایگاه خود را حفظ کرده و به عنوان قهرمانی این رقابت‌ها دست یابد.

در دور یازدهم و آخر این مسابقات استاد بزرگ بانوان آتوسا پورکاشیان با 9 امتیاز مقام نخست این رقابت‌ها را کسب کرد و استاد بین‌المللی بانوان میترا حجازی با 8.5 امتیاز به عنوان نایب قهرمانی دست یافت.

در دور یازدهم و آخر این مسابقات استاد بزرگ بانوان آتوسا پورکاشیان با 9 امتیاز مقام نخست این رقابت‌ها را کسب کرد و استاد بین‌المللی بانوان میترا حجازی با 8.5 امتیاز به عنوان نایب قهرمانی دست یافت

همچنین، استاد بزگ بانوان سارا سادات خادم الشریعه با 8 امتیاز، استاد فیده بانوان مینو عسگری زاده با 7.5 امتیاز و استاد بین‌المللی بانوان غزل حکیمی‌فرد با 6.5 مقام‌های سوم تا پنج را از آن خود کردند.

بخش ورزشی تبیان


منبع: سایت فدراسیون شطرنج