تبیان، دستیار زندگی
محسن خنجری انبوهی کاتب اولین قرآن به صورت نامرئی در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران، گفت: اولین قرآن با خط نامرئی را کتابت کردم، تمام کلمات آن جز کلمه الله را با خط نامرئی نوشتم، کلمه الله با خط طلایی کتابت شده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اولین قرآن نامرئی کتابت شد


"محسن خنجری انبوهی" اولین قرآن را به صورت نامرئی کتابت کرده است.


قرآن

محسن خنجری انبوهی کاتب اولین قرآن به صورت نامرئی در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران، گفت: اولین قرآن با خط نامرئی را کتابت کردم، تمام کلمات آن جز کلمه "الله" را با خط نامرئی نوشتم، کلمه "الله" با خط طلایی کتابت شده است.

وی افزود: 26 جزء این قرآن نامرئی نوشته شده، تنها کتابت 4 جزء پایانی آن باقی مانده است. کلکسیون دارهای داخلی برای حمایت از کتاب قرآن نامرئی، پیشنهادهای بسیاری به من دادند که نپذیرفتم.

کاتب قرآن نامرئی با اشاره به کم لطفی های مسئولان و پیشنهاد حمایت یکی از کشورهای همسایه، بیان کرد: یکی از کشورهای همسایه پیشنهاد اقامت خود و خانواده ام را در کشورش با یک میلیون دلار و تغییر ملیت را به من دادند که قبول نکردم.

قرآن نامرئی تصریح کرد: تا دوم راهنمایی درس خواندم و بدون آنکه در زمینه خط شاگردی استادی را کرده باشم، قرآن را به صورت نامرئی کتابت کردم، سی جزء کامل قرآن در قرآن نامرئی کتابت شده است

محسن خنجری انبوهی با اشاره به هدف کشور همسایه از پیشنهاد حمایت از کتابت قرآن نامرئی و قصد وقف قرآن نامرئی در شهر مشهد، تصریح کرد: به دلیل بدقولی مسئولان در حمایت از کتابت قرآن نامرئی مجبور شدم این کتاب را در گوشه ای از امامزاده حسین قزوین در معرض دید عموم مردم قرار دهم.

کاتب قرآن نامرئی تصریح کرد: تا دوم راهنمایی درس خواندم و بدون آنکه در زمینه خط شاگردی استادی را کرده باشم، قرآن را به صورت نامرئی کتابت کردم، سی جزء کامل قرآن در قرآن نامرئی کتابت شده است.

وی عنوان کرد: 14 سوره ابتدای قرآن نامرئی به چهارده معصوم و صفحات دیگر آن را به یک شهید هدیه کردم.

بخش قرآن تبیان


منبع: ایکنا