تبیان، دستیار زندگی
برای داشتن خانه ای زیبا که همه افراد خانواده از بودن و زندگی کردن در آن لذت ببرند باید به نکات مختلفی توجه داشت تا به کمک این اصول به آنچه دلخواه و مورد نظر شماست، دست پیدا کنید. امروز چند مورد از این نکته ها را با شما در میان می گذاریم.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

چند نکته برای زیبایی خانه


برای داشتن خانه‌ای زیبا که همه افراد خانواده از بودن و زندگی‌کردن در آن لذت ببرند باید به نکات مختلفی توجه داشت تا به کمک این اصول به آنچه دلخواه و مورد نظر شماست، دست پیدا کنید. امروز چند مورد از این نکته‌ها را با شما در میان می‌گذاریم.

دکوراسیون

شاید تعجب کنید، اما نخستین نکته شجاع بودن است. شما نباید از تغییرات تازه مانند رنگ‌های جدید که قبلا آنها را تجربه نکرده‌اید، بترسید. چنین ترسی شما را همیشه در یک شیوه چیدمان نگه می‌دارد، توان برنامه‌ریزی را از شما می‌گیرد و ایجاد تغییر در دکوراسیون خانه برای شما بسیار سخت خواهد شد.

همچنین یادتان باشد لازم نیست اگر وسایل ارزانی پیدا کردید آنها را خریداری کنید.

این کار یکی از اشتباهات بسیار شایع در بین مردم است که تنها به دلیل ارزان بودن یک کالا آن را می‌خرند و پس از گذشت مدت زمانی متوجه می‌شوند این وسیله با بقیه وسایل خانه سازگاری ندارد یا حتی اصلا به دردشان نمی‌خورد و یکراست به انباری می‌رود.

یکی از ارکان زیبایی منزل هم نور کافی آن است. پس بهتر است ابتدا نور کافی خانه خود را تأمین کرده و بعد برای تغییر دکوراسیون اقدام کنید.

یادتان باشد معنای تأمین نور، خرید لوسترهای گران و قبض‌های سنگین برق نیست، استفاده مناسب و بجا از لامپ‌های کم مصرف شیوه بسیار مناسبی برای این مهم است

خیلی وقت‌ها جزئیاتی که ممکن است افراد به آن بی‌توجه باشند از بقیه موارد مهم‌تر است. فراموش نکنید اگر به جزئیات کوچک دقت نداشته باشید نمی‌توانید خانه‌ای زیبا داشته باشید؛ به واقع دکوراسیون یعنی انجام کارهای کوچک اما زیبا.

از تلفیق طرح‌های مختلف در یک مکان خودداری کنید. این کار ظاهر خانه شما را بسیار نامناسب و حتی نامنظم خواهد کرد. پراکندگی و ناهمگونی، نقطه مقابل زیبایی و تناسب است. هارمونی و هماهنگی همه جا معنا دارد و در دکوراسیون هم این موضوع بسیار مهم است.

بخش محیط زندگی تبیان


منبع: چهاردیواری

مطالب مرتبط:

راه حل‌های رایج‌ترین مشکلات شما

چگونه اتاق نشیمنی شیک و منظم داشته باشیم؟  

چیدمان لوازم خانه، بر اساس متراژ

آرامش را به اتاق خصوصی خود بیاورید

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.