تبیان، دستیار زندگی
همه دوستداران و کاربران فناوری می‌دانند که اپلیکیشن ها و نرم‌افزاهای بی‌شماری در دنیای مجازی وجود دارد که می‌توان استفاده‌های بهینه‌ای از آنها داشت.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بهترین اپلیکیشن‌های سفر


همه دوستداران و کاربران فناوری می‌دانند که اپلیکیشن ها و نرم‌افزاهای بی‌شماری در دنیای مجازی وجود دارد که می‌توان استفاده‌های بهینه‌ای از آنها داشت. شاید حتی گاهی تعداد بسیار زیاد آنها باعث سردرگمی کاربر بشوند و نتوان تشخیص داد کدام یک بر دیگری برتری دارد. اپلیکیشن‌ها در حوزه‌های متنوعی عرضه می‌شوند اما ما در اینجا بهترین نرم‌افزارهای مناسب برای سفرهای کاری را برای شما انتخاب کرده‌ایم که بدون شک برای شاغلینِ دایم در سفر بسیار کاربردی هستند.

hipmunk

Hipmunk

Hipmunk، یکی از بهترین و جدیدترین اپلیکیشن‌های مناسب برای جست‌وجوی هتل و پرواز است. این اپلیکیشن توان بالایی برای دسته‌بندی این موارد دارد. به طور مثال، کاربر می‌تواند بر اساس کلاس یا خدمات، خط هوایی موردنظر خود را جست‌وجو کند. همه نتایج یافت شده نیز بسیار مرتب به کاربر نمایش داده می‌شوند. همه آنها بر اساس رنگ از یکدیگر جدا می شوند. به طور کلی باید گفت رابط کاربری بسیار عالی دارد و کاربر به هیچ عنوان از استفاده آن گیج یا سردرگم نخوهد شد.

با این اپلیکیشن می‌توانید طول مدت پرواز، قیمت، امکانات خط هوایی یا هرگونه اشکالی را متوجه شوید و بر اساس همه آنها هواپیما و پرواز موردنظر خود را انتخاب کنید.

موتور جست‌وجوی هتل Hipmunk بسیار بهتر کار می کند. به ویژه برای پیدا کردن هتل نزدیک می‌توانید به خوبی به آن اعتماد کنید. با توجه به محله، رستوران یا فروشگاهی که جلسه کاری شما در آن برگزار می شود می توانید هتل موردنظر خود را انتخاب کنید. حتی فیلترهای جست‌وجو همچون هتل مناسب کار، لوکس، رمانتیک یا مناسب کودک نیز می توان برای اپلیکیشن تعیین کرد.

Refresh

اپلیکیشن Refresh، اطلاعات موجود در مورد فردی که برای نخستین بار با او قرار ملاقات دارید را برای شما مهیا می‌کند. این اپلیکیشن براساس اطلاعات موجود در شبکه‌های اجتماعی یا سایت های آنلاین این کار را انجام می دهد و شما می توانید پیش از هر ملاقاتی، خلاصه ای از زندگی شخصی یا کاری طرف مقابل را مطالعه کنید و تشخیص دهید همکاری یا دوستی با او ارزش دارد یا خیر.

اپلیکیشن Viber به شما کمک می کند تا با هیچ هزینه ای و فقط با اتصال به اینترنت، با دوستان یا همکاران خود ارتباط برقرار کنید به ویژه هنگامی که در یک کشور خارجی هستید و به سرویس مخابراتی دسترسی ندارید

Viber

سال ها است که در اختیار کاربران قرار دارد و یکی از بهترین اپلیکیشن های تماس رایگان است. به ویژه هنگامی که در یک کشور خارجی هستید و به سرویس مخابراتی دسترسی ندارید، این اپلیکیشن به شما کمک می کند تا با هیچ هزینه ای و فقط با اتصال به اینترنت، با دوستان یا همکاران خود ارتباط برقرار کنید. البته Skype نیز یکی از رقبای وایبر به شمار می رود و زیرساخت بهتری نیز دارد اما رابط کاربری وایبر در گوشی‌های آی‌فون بسیار کاربرپسند است و به خوبی با شماره های تماس گوشی خودش را تطبیق می دهد.

MyCityWay

نوعی اپلیکیشن هوشمند راهنمای شهرها است. این اپلیکیشن بیش از 30 دسته‌بندی مختلف همچون غذا، سیستم حمل‌ونقل عمومی، داروخانه، آب‌وهوا و اخبار محلی دارد. با داشتن این اپلیکیشن هنگام سفر به شهری که تاکنون به آنجا نرفته‌اید، به راحتی می توانید  مسایل موردنظر خود را بیابید. البته این نکته را باید یادآوری کنیم که بر اطلاعات شهرهای خارجی این اپلیکیشن نمی توان اعتماد کرد. این نرم‌افزار برای شهرهای آمریکا طراحی شده است.

Taxi Magic

Taxi Magic یکی از اپلیکیشن های پرسرعت تاکسی است که برای 60 شهر ایالت متحده آمریکا طراحی و ساخته شده است. با این اپلیکیشن می توانید حدود قیمت مسیر را تخمین بزنید یا تاکسی بعدی را برای خود رزرو کنید. همچنین می توانید تاکسی موردنظر خود را ردیابی کنید و بیهوده در برف و سرما بیرون منتظر نایستید. اما بهترین ویژگی این اپلیکیشن، پرداخت پول از طریق کِردیت کارت است و رسید آن نیز به پست الکترونیک شما ایمیل می شود. بنابراین نباید نگران کمبود پول نقد خود باشید.

بخش گردشگری تبیان


برگرفته از برترین ها