تبیان، دستیار زندگی
نامزد بازیکن سال 2013 آسیا گفت همین که در میان نامزدهای برترین بازیکن سال آسیا قرار دارد برای وی به مانند بردن این جایزه است. وی همچنین گفت: رقابت برای کسب این عنوان دشوار است اما من پیش از این از جانب هواداران، هم تیمی‌هایم، کادر فنی و مربیان برنده این ج
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جواد نکونام:من از سوی هواداران جایزه گرفته ام


نامزد بازیکن سال 2013 آسیا گفت همین که در میان نامزدهای برترین بازیکن سال آسیا قرار دارد برای وی به مانند بردن این جایزه است. وی همچنین گفت: رقابت برای کسب این عنوان دشوار است اما من پیش از این از جانب هواداران، هم تیمی‌هایم، کادر فنی و مربیان برنده این جایزه شده‌ام.

جواد نکونام هافبک تیم فوتبال استقلال فردا چهارشنبه برای کسب عنوان بازیکن برتر سال آسیا با "ها دائه - سونگ" از اف سی سئول کره‌جنوبی و "ژانگ ژی" از اورگرانده چین رقابت می‌کند.

جواد نکونام

نکونام در نشست خبری این مراسم که در کنفدراسیون فوتبال آسیا در کوالالامپور مالزی برگزار شد، اظهار داشت: من به تیم ملی ایران باور دارم و احساس می‌کنم این جایزه به تیم تعلق دارد. اهمیتی ندارد که من این جایزه را ببرم یا نه چراکه به باور من همه نامزدها شایسته کسب این عنوان هستند. رقابت برای کسب این عنوان دشوار است اما من پیش از این از جانب هواداران، هم تیمی‌هایم، کادر فنی و مربیان برنده این جایزه شده‌ام.

وی تصریح کرد: سال 2013 سال بسیار دشواری بود اما کسب افتخارات ملی، آن را خاطره انگیز کرد. ما در حالی که از آغاز با مشکلاتی مواجه بودیم در نهایت به جام جهانی راه یافتیم. ضمن اینکه با استقلال به جمع چهار تیم پایانی رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کردیم و همین طور با این تیم قهرمان شدم.

هافبک 33 ساله در ادامه یادآور شد: در این فصل از رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا سه گل برای استقلال به ثمر رساند اما بازی برگشت مقابل اف سی سئول را به دلیل محرومیت از دست داد. استقلال آن مرحله را در مجموع با نتیجه 4 بر 2 شکست خورد.

هافبک 33 ساله در ادامه یادآور شد: در این فصل از رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا سه گل برای استقلال به ثمر رساند اما بازی برگشت مقابل اف سی سئول را به دلیل محرومیت از دست داد. استقلال آن مرحله را در مجموع با نتیجه 4 بر 2 شکست خورد

نکونام ادامه داد: رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا در سال 2013 هیجان انگیز بود اما متاسفانه نتوانستیم به فینال راه پیدا کنیم. اما استقلال تیمی جوان با توانایی بالاست. ما می توانیم به راهمان ادامه دهیم و سال آینده قهرمان شویم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در این لحظه من به بازی خوب در تیم ملی و تیم باشگاهی ام توجه دارم و می‌خواهم به تیم‎هایم کمک کنم. بر دست داشتن بازوبند کاپیتانی تیم ملی همواره هیجان برانگیز است و شما را به احساس مسئولیت بیشتر وامی‌دارد.

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران همچنین گفت: بازی در رقابتهای جام جهانی رویای هر بازیکنی است بنابراین من چه به عنوان بازیکن برتر سال آسیا برگزیده شوم و چه نه، برای اینکه کارم را به بهترین نحو انجام دهم تلاش می‌کنم.

بخش ورزشی تبیان


منبع: سایت ای اف سی