تبیان، دستیار زندگی
به استناد تازه‎ترین نتایج منتشر شده توسط پایگاه اینترنتی وطن آنلاین، ۲۹ میلیون نفر از کاربران اینترنت در ایران را جوانان تشکیل می‎دهند، که در این میان ۳۰ درصد عضو شبکه اجتماعی هستند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

چه تعداد ایرانی‎ از اینترنت برای دوست‎یابی استفاده می‎کنند؟


به استناد تازه‎ترین نتایج منتشر شده توسط پایگاه اینترنتی "وطن آنلاین"، 29 میلیون نفر از کاربران اینترنت در ایران را جوانان تشکیل می‎دهند، که در این میان 30 درصد عضو شبکه اجتماعی هستند.

دوستیابی

پایگاه اینترنتی "وطن آنلاین" در نیمه آبان”‹ماه سال جاری (1392) بخش‌هایی از نتایج یک پژوهش را منتشر کرد که بر اساس آن 45 میلیون نفر در ایران به اینترنت دسترسی دارند.

بر پایه این پژوهش، 29 میلیون نفر از این کاربران یعنی بیش از 64 درصد را جوانان تشکیل می‎دهند. در این میان 30 درصد جوانان عضو شبکه اجتماعی هستند و 15 درصد آنان برای چت”‹کردن و حدود 10 درصد برای دوست”‹یابی از اینترنت استفاده می‌کنند.

پیش از این و در فروردین”‹ماه سال جاری سایت "عصر ایران" گزارش داده بود که 70 درصد کاربران اینترنتی در ایران را افراد گروه سنی 20 تا 44 سال تشکیل می”‹دهند. بر این اساس، 40 درصد کل کاربران در گروه سنی 20 تا 29 سال و 30 درصد در گروه سنی 30 تا 44 سال قرار دارند.

بخش ارتباطات تبیان


منبع:  سیتنا

مطالب مرتبط:

"سلفی" لغتی جدید و اینترنتی!