تبیان، دستیار زندگی
اگر در دنیای مجازی به دنبال جایی هستید که مخصوص جوان ها باشد و حال و هوای تان را درک کند .جایی با مطالب دینی،علمی و جذاب ، سری به ما بزنید.
عکس نویسنده
عکس نویسنده
نویسنده : ندا داودی
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ورود برای جوان‌ها آزاد


اگر در دنیای مجازی به دنبال جایی هستید که مخصوص جوان ها باشد و حال و هوای تان را درک کند. جایی با مطالب دینی،علمی و جذاب ، سری به ما بزنید.

ورود برای جوان‌ها آزاد

دبلیو دبلیو دبلیو دات ، تبیان دات نت ، خوشحالیم که این آدرس را در دنیای مجازی پیدا کردید و مهمان که نمی شود گفت، به سایت خودتان آمدید . ما نه می توانیم و نه ادعا داریم که کامل ترین هستیم اما برای شما بهترین ها را می خواهیم پس علاوه بر تبیان (که امیدواریم همیشه انتخاب اول تان باشد) سایت های دیگری را به شما معرفی می کنیم به این امید که آنها هم بتوانند همراه خوبی برای شما باشند.

امروز می خواهیم یک پرتال به شما معرفی کنیم ، پرتالی مخصوص جوان ها.

پس اگر هنوز جوان هستید و دل تان می خواهد جایی بروید که نیازهای تان را بشناسند،حرف تان را بفهمند و کنارتان باشند حتما سری به آستان مهر بزنید.حتما نمک گیر می شوید.

وحدت عماد،مدیر حوزه ی راهبردی فضای مجازی این سایت در گفتگو با تبیان،رسالت اصلی این پورتال را ارائه ی سبک زندگی دینی به زبان تازه می داند.او در ادامه می گوید: هدف مجموعه توانمند سازی مخاطبان است.مخاطبانی که عمدتا جوان هستند و در کنار این توانمند سازی هدف دیگر ما همراهی با گروه های مرجع ،برای افزایش ضریب نفوذ است.

او همراه کردن روان شناسی و مهارت های زندگی با تفکر دینی را یکی از اهداف متولیان این پورتال می داند .هدفی که با ابزارهای جوان پسند ارائه می شود.

ورود برای جوان‌ها آزاد

وی سه مزیت اصلی برای این پایگاه برمی شمرد:

ما سعی کردیم محتوای مان از ارائه ی متن صرف فاصله بگیرد و برای مخاطبانمان یک مرجع چند رسانه ای باشیم.

تلاش دیگر ما استفاده از اعضای هیئت علمی سرشناس و مطرح کشوری به عنوان پشتوانه ی تئوریک و علمی است.اساتید معتبری که در سطح کشور مشغول اند و به عنوان ترسیم کننده ی هندسه مفهومی سایت با ما همکاری می کنند.

اما یکی از ویژگی هایی که سایت ما دارد ،همراهی با مخاطبان جوان از طریق استفاده از گروه نویسندگان جوان است.ما بجای استفاده از افراد رسانه ای صرف ،از قلم های جوان ،پویا و کارآمدی استفاده می کنیم که بتوانند علاوه بر بار علمی ،مطالبی ارائه بدهند که برای مخاطب خاص ما ( جوانان )،ارتباط بر قرار کند.

بخش حق با کیست بخش حقوقی باشگاه همسران است که در آن یادداشتهای مفید و صحبتهای اساتید خبره در امور حقوقی همسران ارائه میشود. ویترین ایستگاه داستان همسران بدانند ویژه نامه و...در دو باشگاه یکسان است

قبل از اینکه به دنبال آدرس سایت باشید ،بهتر است بدانید پورتال آستان مهر چه هست و چه نیست:

خانم مرتضوی مدیر محتوایی این پورتال می گوید:پرتال آستان مهر شامل دو سایت همسران جوان و فعلن مجردهاست.

فعلن مجردها سایتی  است که جوانان در آستانه ی ازدواج را کمک می کند تا با کسب  مهارتهای لازم خودشان را برای دنیای تاهل آماده کنند. سه بخش تخصصی این سایت شامل: انتخاب همسر، تا ازدواج، والدین بدانند دارای یادداشتها و مقالاتی است که هرکدام بر اساس اسمشان مهارتهای خاصی را به مخاطبین انتقال میدهند.

در بخش مجردها بدانند با اخبار و گزارشهای عالم مجردی آشنا می شویم.

ورود برای جوان‌ها آزاد

در بخش انتخاب با چشمان بسته بر اساس پرونده های حقیقی حقوقی داستانهایی عبرت آموز می خوانیم تا مبادا بعنوان یک مجرد در انتخابمان دچار اشتباه شویم. هر داستان، شامل نظر حقوقی و کارشناسی است.

بخش ویترین مجردها شامل گفتگو با متولیان امور فرهنگی و معرفی محصولات مکتوب و دیجیتال مرتبط با عالم تجرد است.

در بخش ایستگاه داستان می توانیم داستانهایی جذاب در حال و هوای مجردی بخوانیم .بخش داستان با پایان باز هم شامل داستانها ی ناتمامی است که مخاطب با ذوق می تواند ادامه ش را حدس بزند و برای سایت بفرستد.

بخش جذاب دیگردلنوشته های کاربران است که در آن مجردها هرچه می خواهد دل تنگشان میگویند و دوستانشان آنها را کمک و راهنمایی می کنند.

بخش از ما بپرس سایت در کمتر از 24 ساعت به سوالات مخاطبین پاسخهای کارشناسی میدهد. این بخش با حدود سی مشاور و کارشناس زبده به نیازهای مخاطبین سایت پاسخ گو است. در بخش ویژه نامه ما هر ماه با موضوعاتی منطبق بر نیازهای روز مجردها، به ان موضوع می پردازیم و قالبهای مختلفی مثل گزارش ،گفتگو ،پادکست ،اینفوگرافی و یادداشت و پرسش و پاسخ دارد.

باشگاه همسران هم در بخش یادداشتهایش دو بخش تخصصی «بعد از بله» و «دو نفر زیر یک سقف» را دارد که یکی مرتبط با دوران عقد و دیگری مربوط به دوران شروع زندگی مشترک است.( این پنج بخش تخصصی دو سایت شامل مصاحبه با اساتید کشوری و گزارشهای جذاب هم هست.)

بخش حق با کیست بخش حقوقی باشگاه همسران است که در آن یادداشتهای مفید و صحبتهای اساتید خبره در امور حقوقی همسران ارائه میشود. ویترین ایستگاه داستان همسران بدانند ویژه نامه و...در دو باشگاه یکسان است.

سبک زندگی رضوی هم در دو باشگاه شامل مصاحبه هایی پیرامون فرهنگ رضوی و یا یادداشتها و داستانهایی  بر اساس احادیث امام رضاست و بالاخره در بخش با هم بخندیم دو سایت کمی با دنیای مجردها و همسران شوخی میکنیم تا باعث انبساط خاطر مخاطبین شویم.

حالا وقت آن رسیده که سری به http://astanemehr.ir/بزنید.

ندا داوودی

بخش خانواده ایرانی تبیان