تبیان، دستیار زندگی
یکی از منابع مورد استفاده‌ی بخش تغذیه و آشپزی سایت LaNutrition.fr است.
عکس نویسنده
عکس نویسنده
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مطالب بخش تغذیه و آشپزی از کجا می‌آید؟

معرفی سایت LaNutrition.fr


یکی از منابع مورد استفاده‌ی بخش تغذیه و آشپزی سایت LaNutrition.fr است.

سایت lanutrition.fr

LaNutrition.fr یک سایت علمی و جامع در خصوص تغذیه است که توسط یک شرکت خبری مستقل فرانسوی به نام Axis Media چاپ و منتشر می‌شود.

طراح و سردبیر این سایت آقای تییری سوکار Thierry Souccar می‌باشد که ایشان نویسنده و خبرنگار حوزه‌ی علمی هستند.

سایت LaNutrition کار اطلاع‌رسانی خود را از سال 1992 آغاز کرده و همه‌روزه آپدیت و یا به اصطلاح به روز می‌شود.

فعالیت شرکت Axis Media این است که روزانه نتایج ده‌ها پژوهش علمی و پزشکی که در سرتاسر دنیا انجام می‌گیرد را گردآوری و بررسی کرده و در سایت به چاپ می‌رساند.

سایت LaNutrition مطالب علمی و ارزنده‌ای در خصوص خواص مواد غذایی،

بهداشت عمومی و رژیم غذایی مختلف ارائه می‌دهد

این شرکت در ارتباط مستقیم و مستمر با مراکز پژوهشی دنیا قرار دارد و برای همین به راحتی اطلاعات تازه و جدیدی از حوزه‌های مختلف سلامتی، تغذیه، بیماری‌ها و محیط‌زیست در اختیار علاقمندان به پژوهش‌های علمی و متخصصان این حوزه قرار می‌دهد.

اکثر مطالب کوتاهی که در خصوص پژوهش‌های انجام‌شده در بخش تغذیه‌ی تبیان مطالعه می‌فرمایید برگرفته از این سایت علمی و به روز می‌باشد. خوشبختانه این سایت مطالب خود را به روشی ساده و قابل‌درک برای عموم مردم ارائه می‌دهد و ما هم در این بخش سعی کرده‌ایم با ارائه‌ی ترجمه‌ای خوانا و روان شما را در جریان آخرین دستاوردهای علمی روز در حوزه‌ی تغذیه قرار دهیم.

تییری سوکار

تییری سوکار

کارکنان و همکاران این سایت جزو خبرنگاران و متخصصان حوزه‌ی تغذیه بوده و هر کدام جزو افراد خبره در حرفه خود به شمار می‌آیند.

آقای تییری سوکار خبرنگار با تحصیلات بیوشیمی و تغذیه است. ایشان عضو American College of Nutrition بوده و علاوه بر فعالیت در سایت با سایت‌های علمی پژوهشی دیگری مانند Sciences et Avenir (علم و آینده) و sante.nouvelobs.com نیز همکاری دارند.

آقای سوکار تاکنون 13 کتاب به چاپ رسانده‌اند که از معروف‌ترین و پرفروش‌ترین آن‌ها می‌توان به «شیر، دروغ‌ها و تبلیغات» در سال 2008 و همچنین «سلامت، دروغ‌ها و تبلیغات» در سال 2004 اشاره کرد.

در تهیه‌ی مطالب این سایت به طور مرتب از نظر کارشناسان و متخصصان حوزه تغذیه استفاده می‌شود. این سایت علاوه بر ارائه‌ی نتایج پژوهش‌های علمی در بر گیرنده‌ی بخش‌های دیگری شامل سلامت، مواد غذایی، تناسب اندام، ویدئوها، تالار گفتگو و بوتیک و غیره می‌باشد.

سایت LaNutrition مطالب علمی و ارزنده‌ای در خصوص خواص مواد غذایی، بهداشت عمومی و رژیم غذایی مختلف ارائه می‌دهد.

این سایت امکاناتی دارد که می‌توان به راحتی عضو آن شد و هر روز تیتر مطالب را به طور رایگان و از طریق پست الکترونیکی دریافت کرد. البته استفاده از مطالب جدید به استثنای نتایج پژوهش‌ها منوط به پرداخت آبونه می‌باشد.

آدرس سایت: www.lanutrition.fr

فاطمه  مهدی پور

بخش تغذیه و آشپزی تبیان

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.