تبیان، دستیار زندگی
مركز آموزش الكترونیك مۆسسه تبیان، دوره‌هایی برای آموزش مجازی روخوانی و روان‌خوانی قرآن برگزار می‌كند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آموزش مجازی روخوانی و روان‌خوانی قرآن در تبیان

مركز آموزش الكترونیك فصیح خوانی قرآن

مركز آموزش الكترونیك مۆسسه تبیان، دوره‌هایی برای آموزش مجازی روخوانی و روان‌خوانی قرآن برگزار می‌كند.

به گزارش روابط عمومی، آموزش مجازی روخوانی و روان‌خوانی به همت مركز آموزش الكترونیك مۆسسه تبیان با هدف توانایی و تسلط در روان‌خوانی قرآن برگزار می‌شود.

دوره فصیح‌خوانی یك دوره مقدماتی و تسهیل‌كننده ورود به مرحله تجوید سطح یك است. همچنین در این دوره عملاً توانایی و تسلط در روان‌خوانی نیز افزایش می‌یابد؛ بنابر این پیش‌نیاز این دوره، دوره روخوانی و روان‌خوانی قرآن است.

این دوره‌های آموزشی با ارسال پیامی به صندوق پستی فراگیران آغاز می‌شود. فراگیران می‌توانند با نام كاربری و رمز عبور خود در سایت تبیان وارد سامانه مدیریت آموزش تبیان (lms.tebyan.net) شده و به دوره روخوانی و روان‌خوانی قرآن وارد شوند. محتوای آموزشی دروس از طریق این سامانه در اختیار فراگیران قرار خواهد گرفت.

در نهایت، در پایان دوره برای ارزیابی نهایی فراگیران، آزمون نهایی برگزار شده و به فارغ‌التحصیلان گواهی پایان دوره از طرف موسسه تبیان اعطاء خواهد شد. همچنین به نفرات برتر این دوره‌ها بن تخفیف برای ثبت نام در دوره مجازی بعدی اهدا خواهد شد.

در صورت تمایل فراگیر و با شركت در آزمون شفاهی سازمان دارالقرآن دفاتر تبلیغات اسلامی استان مورد نظر، گواهی‌نامه دارالقرآن نیز قابل ارائه است.

كاربران برای ثبت نام می‌توانند به صفحه دوره‌های آموزش الكترونیك قرآن در تبیان مراجعه كنند.

تنظیم: هومن بهلولی