تبیان، دستیار زندگی
پخش برنامه هایی مثل Greatest Hits، از تهران تا قاهره، کوروش هرگز نخواب، در تبعید و رضا شاه توسط شبکه من و تو و دعوت از خانواده پهلوی و سلطنت طلبان در برنامه های من و تو، گرایش های این شبکه را به سمت سلطنت طلبان و دربار پهلوی بیشتر از قبل آشکار ساخت.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پیام رضا پهلوی به مدیر شبکه من و تو


پخش برنامه هایی مثل Greatest Hits، از تهران تا قاهره، کوروش هرگز نخواب، در تبعید و رضا شاه توسط شبکه من و تو و دعوت از خانواده پهلوی و سلطنت طلبان در برنامه های من و تو، گرایش های این شبکه را به سمت سلطنت طلبان و دربار پهلوی بیشتر از قبل آشکار اخت.

پیام رضا پهلوی به مدیر شبکه من و تو

شبکهء ماهواره ای من و تو، وابسته به شبکه تلویزیونی مرجان با مدیریت کیوان و مرجان عباسی در تاریخ 28 اکتبر 2010 در شهر لندن راه‌اندازی شد. این شبکه تلویزیونی که بعد از هاستلر تی وی، تلویزیون آزادی و ببین تی وی چهارمین تجربه کیوان عباسی به حساب می آید در ابتدا با شعار اینترتیمنت و سرگرمی شروع به فعالیت نمود.

گردانندگان “من و تو”‌ در این مدت سعی داشتند تا تلویزیونشان را خصوصی و مستقل جلوه دهند اما رفته رفته گذشت زمان برخی از دیدگاه ها را نسبت به مستقل بودن این شبکه تغییر داد.

پخش برنامه هایی مثل Greatest Hits ، از تهران تا قاهره، کوروش هرگز نخواب، در تبعید و رضا شاه توسط شبکه من و تو و دعوت از خانواده پهلوی و سلطنت طلبان در برنامه های من و تو، گرایش های این شبکه را به سمت سلطنت طلبان و دربار پهلوی بیشتر از قبل آشکار ساخت.

پخش چنین برنامه هایی از من و تو بسیار مورد توجه سلطنت طلبان خصوصا دربار پهلوی قرار گرفت تا آنجایی که قدردانی و تشکرهای رضا پهلوی را از مدیران این تلویزیون در پی داشت.

رضا پهلوی در 25 مهر 1392 طی پیامی به مدیر شبکه من و تو، کیوان عباسی از وی قدردانی نمود. رضا پهلوی خطاب به کیوان عباسی از مبارزات وی و دیگر یارانش قدردانی نمود و با توصیه به وی، از نقشه شوم براندازی نظام جمهوری اسلامی سخن گفت.

رضا پهلوی در ادامه از حمایت هایش از کیوان عباسی و شبکه من و تو خبر داد و نوشت: «عملکرد موفقیت آمیز شما در این سال ها مایه بسی افتخار است.»

پیام رضا پهلوی به مدیر شبکه من و تو

من و تو که در این روزها همزمان با تولد محمدرضا پهلوی در تدارک سومین سال تولد خود می باشد و تاکنون با ادای دینی که نسبت به پهلوی ها داشته، ارادت خود را به این دربار ثابت کرده است از سوی شورای ملی ایران نیز پیامی را به مناسبت تبریک سالروز تولدش دریافت نمود.

رضا پهلوی به عنوان سخنگوی شورای ملی ایران با تبریک به کیوان عباسی به مناسبت سومین سال تولد شبکه من و تو، در پایان این پیام نوشت: «شورای ملی ایران پیشاپیش سالروز تولد تلویزیون من و تو را به یاران این تلویزیون پارسی تبریک می گوید و برای آن آرزوی سربلندی و کامیابی دارد.»

گردانندگان “من و تو”‌ در این مدت سعی داشتند تا تلویزیونشان را خصوصی و مستقل جلوه دهند اما رفته رفته گذشت زمان برخی از دیدگاه ها را نسبت به مستقل بودن این شبکه تغییر داد

چندی پیش نیز پخش مستند رضا شاه از شبکه من و تو با استقبال و بیانیه های تشکر آمیز سلطنت طلبان همراه بود. رضا پهلوی در فیسبوکش بخاطر ساخت رضا شاه از مدیران شبکه من و تو تشکر و قدردانی نمود.

پیام رضا پهلوی به مدیر شبکه من و تو

ارادت گردانندگان شبکه من و تو به دربار پهلوی و حمایت های این تلویزیون از سلطنت طلبان در حالی صورت می گیرد که به اذعان بیشتر سلطنت طلبان، دیگر زمان سلطنت بر مردم نسخ شده و زمان دموکراسی بر ملت ها فرا رسیده است.

کیوان عباسی که از زمان مدیریتش در تلویزیون سلطنت طلب آزادی در لس آنجلس هویت سلطنت طلبانه خود را بر همگان معرفی نمود اکنون در شبکه من و تو با عنوان مدیر این تلویزیون به همراه دیگر سلطنت طلبان به دنبال باز گرداندن سلطنت بر ملت ها می باشد

خاطرنشان می شود بعد از توهین های بی بی سی فارسی به ایرانیان از جمله جعلی خواندن ایران و منفور شدن این شبکه حتی در بین عناصر ضد انقلاب، گویا نقش شبکه من و تو بیش از پیش به عنوان جایگزین بی بی سی پر رنگ تر شده و توجه های بیشتر سلطنت طلبان را به خود جلب نموده است.

بخش ارتباطات تبیان


منبع: جام نیوز

مقالات مرتبط:

سریال‌ های ماهواره‌‌ای و مسمومیت خانواده‌ها!

بشقاب های پشت بام!