تبیان، دستیار زندگی
مهدی مهدوی‌کیا کاپیتان سابق تیم ملی که در امارات حضور دارد، درباره پیروزی تیم نوجوانان بر اتریش و دیدار مقابل نیجریه به نکاتی اشاره کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مهدوی‌کیا:نوجوانان می‌توانند نیجریه را شکست دهند


مهدی مهدوی‌کیا کاپیتان سابق تیم ملی که در امارات حضور دارد، درباره پیروزی تیم نوجوانان بر اتریش و دیدار مقابل نیجریه به نکاتی اشاره کرد.

فوتبال نوجوانان، مهدوی کیا

مهدی مهدوی کیا گفت: هدف ایران پیروزی بود و خوشحالم با این برد ایران به مرحله بعدی رفت. تیم ایران در دو مسابقه قبل هم شایسته پیروزی بود.

وی درباره بازی با نیجریه گفت: این درست است که نیجریه تیم بسیار قدرتمندی است اما تیم ما می تواند از نقطه ضعف نیجریه در خط دفاعی استفاده کند و مقابل این تیم به پیروزی برسد. نیجریه تیم بسیار خوبی است که نتایج لازم را هم گرفته و این تیم در خط حمله بسیار قوی است اما بازهم تاکید می کنم که خط دفاع ضعف های زیادی دارد که ما می توانیم از این مساله به خوبی استفاده کنیم. آرژانتین هم تیم بزرگی بود اما نوجوانان کار بزرگی انجام دادند و مدعی قهرمانی رامتوقف کردند.

مهدوی کیا در پایان از حضور هواداران ایرانی در ورزشگاه بن زاید تشکر کرد و گفت: از هواداران ایرانی که از دوبی و دیگر شهرهای امارات به العین آمدند تشکر کنم. امیدوارم در بازی حساس بعدی هم با همین کیفیت حاضر شوند. ضمن اینکه از همه کسانی که برای حمایت از تیم فوتبال نوجوانان پا پیش گذاشته اند، تشکر می کنم.

مهدی مهدوی کیا گفت: هدف ایران پیروزی بود و خوشحالم با این برد ایران به مرحله بعدی رفت. تیم ایران در دو مسابقه قبل هم شایسته پیروزی بود

ریکاوری تیم نوجوانان

اولین تمرین تیم ملی فوتبال نوجوانان پس از پیروزی مقابل اتریش دیروز در زمین شماره دو ورزشگاه العین امارات برگزار شد.  این تمرین از ساعت 18 تا 19 دیروز به وقت محلی برگزار شد و طبق رول تمرینات ریکاوری در این تمرین، بازیکنان اصلی که در بازی مقابل اتریش بازی کرده بودند، 30 دقیقه زیر نظر جعفر هوشمند تمرین دویدن، کشش و کارهای هوازی انجام دادند و بازیکنانی که بازی نکرده بودند یک ساعت زیر نظر دوستی مهر، غفاری، عزت اللهی تمرین کردند که در این تمرین مهدوی کیا هم در کنار سایر بازیکنان حضور داشت و پا به پای آنها تمرین کرد.

فوتبال نوجوانان،

دو دروازه بان دیگر تیم ملی هم زیر نظر مهدی حیدری تمرین کردند و دروازه بان اصلی تیم پس از حضور در ریکاوری به تمرینات دروازه بانان ادامه داد. بازیکنان پس از گرم کردن با توپ، پاسهای بلند و کوتاه به هم دادند و یک در مقابل یک را تمرین کردند و در نیمه زمین، فوتبال دستگرمی را بازی کردند و پس از تمرین آقا وسط، به شوت زنی و تمرین ضربات پنالتی پرداختند تا تمرین به پایان برسد. در این تمرین یوسف سیدی، بازیکن اردبیلی تیم ملی و زننده گل به اتریش به دلیل آسیب دیدگی مختصری که از ناحیه ساق یا قوزک پا داشت، در زمین تمرین حضور پیدا کرد اما استراحت کرد و مراحل یخ درمانی را زیرنظر پزشکان انجام داد. در زمین شماره دو باشگاه العین تیم بزرگسالان این باشگاه تمرین کردند و در پایان، تمرین بازیکنان العین به تماشای تمرینات تیم ملی نوجوانان نشستند.

بخش ورشی تبیان


منبع: سایت فدراسیون فوتبال