تبیان، دستیار زندگی
هفته هفتم رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال ایران با برگزاری 11 دیدار در گروه‌های الف و ب پیگیری می‌شود. هفته هفتم لیگ دسته یک فوتبال ایران دوشنبه 6 آبان با برگزاری 11 دیدار در دو گروه الف و ب این مسابقات به اتمام می‌رسد که در مهمترین دیدارها و در گروه الف گل
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

لیگ دسته یک فوتبال به هفته هفتم رسید


هفته هفتم رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال ایران با برگزاری 11 دیدار در گروه‌های الف و ب پیگیری می‌شود. هفته هفتم لیگ دسته یک فوتبال ایران دوشنبه 6 آبان با برگزاری 11 دیدار در دو گروه الف و ب این مسابقات به اتمام می‌رسد که در مهمترین دیدارها و در گروه الف گل گهر سیرجان صدرنشین در اهواز به مصاف استقلال رده چهارمی با سرمربیگری داوود مهابادی می‌رود.

لیگ دسته یک

الوند همدان نیز میزبان پدیده مشهد با هدایت اکبر میثاقیان می‌رود که در بازی قبلی خود و در چارچوب جام حذفی با 5 گل مغلوب پرسپولیس شد و از این جام کنار رفت. نفت آبادان نیز به سرمربیگری قاسمپور پس از کسب اولین برد در این فصل در بندرعباس به مصاف شهرداری این شهر می‌رود.

در گروه ب نیز در مهترین بازی ها ایران جوان بوشهر صدر نشین به دیدار پاس رده پنجمی می‌رود. نفت و گاز گچساران نیز میزبان ابومسلم مشهد است. فولاد یزد هم با سرمربیگری مهدی دینورزاده میزبان شهرداری یاسوج است.

گروه الف

شهرداری‌بندرعباس- نفت آبادان

سیاه جامگان_ نساجی مازندران

فولاد یزد - شهرداری یاسوج

گیتی پسند - گهر دورود

الوند همدان - پدیده مشهد

استقلال اهواز - گل گهرسیرجان

گروه ب

سایپا شمال - پارسه تهران

راهیان کرمانشاه - یزد لوله

نفت‌وگاز گچساران - ابومسلم

البدر بندرکنگ - نفت‌مسجد‌سلیمان

ایران جوان بوشهر - پاس

آغازین بازی‌های این هفته را روز جمعه تیم‌های مس رفسنجان و آلومینیوم هرمزگان از گروه ب مسابقات برگزار کردند که در نهایت مس موفق شد با یک گل میهمان خود را شکست دهد.

بخش ورزشی تبیان


منبع: سایت فدراسیون فوتبال