تبیان، دستیار زندگی
تیم فوتبال بارسلونا در نخستین ال کلاسیکو فصل موفق شد در حضور 98 هزار و 761 تماشاگر ورزشگاه نیوکمپ رقیب دیرینه خود رئال مادرید را شکست دهد. نیمار ستاره جوان و برزیلی بارسلونا در نخستین تجربه خود در ال کلاسیکو برای آبی و اناری ها گل زد تا شاگردان خراردو مار
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بارسا با گلزنی نیمار فاتح ال کلاسیکو شد


تیم فوتبال بارسلونا در نخستین ال کلاسیکو فصل موفق شد در حضور 98 هزار و 761 تماشاگر ورزشگاه نیوکمپ رقیب دیرینه خود رئال مادرید را شکست دهد. نیمار ستاره جوان و برزیلی بارسلونا در نخستین تجربه خود در ال کلاسیکو برای آبی و اناری ها گل زد تا شاگردان خراردو مارتینو با نتیجه 2 بر یک رئال مادرید را شکست دهند.

بارسا

در این بازی ابتدا نیمار در دقیقه 19 روی یک ضربه تکنیکی از داخل محوطه جریمه دروازه رئال مادرید را باز کرد و بارسا را پیش انداخت. نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید. اما در نیمه دوم الکسیس سانچز توپ را از پشت محوطه جریمه با یک ضربه چیپ از بالای سر دیه گو لوپز رد کرد و دروازه رئال مادرید را باز کرد تا بارسا 2 بر صفر پیش بیفتد. در دقیقه 90 بازی خسه رودریگز مهاجم رئال که به عنوان بازیکن جانشین وارد زمین شده بود یکی از گل ها را جبران کرد اما دیگر زمانی برای به تساوی کشاندن بازی برای رئال باقی نمانده بود.

گرث بیل ستاره ولزی رئال مادرید که تابستان امسال با پیوستن به این تیم اسپانیایی لقب گرانقمیت ترین بازیکن تاریخ جهان را به نام خود ثبت کرد در این بازی بسیار کم فروغ بود به طوری که در دقیقه 61 جای خود را به کریم بنزما داد. بارسا با این پیروزی صدرنشینی خود را تثبیت کرد و اختلاف خود را با رئال مادرید به 6 امتیاز رساند.

انچلوتی

آنچلوتی : همه پنالتی بر روی رونالدو را دیدند جز داور

سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال رئال مادرید از عملکرد داور بازی این تیم مقابل بارسلونا انتقاد کرد و گفت خطای بازیکن بارسا بر روی کریستیانو رونالدو پنالتی بوده است.  در نیمه دوم این دیدار صحنه خطای مشکوکی از سوی "خاویر ماسچرانو" بر روی "کریستیانو رونالدو" در محوطه جریمه بارسا روی داد که "اوندیانو ماینکو"، داور مسابقه، رای به ادامه بازی داد.

"کارلو آنچلوتی" در نشست خبری پس از پایان بازی اظهار داشت: تیم ما در نیمه دوم دیدار با بارسلونا عملکرد خوبی داشت. ما بارسا را پرس کردیم و توپ را بیشتر به بازی درآوردیم. کنترل بازی در اختیار ما بود. در این نیمه شانس گلزنی هم داشتیم. البته صحنه پنالتی بر روی رونالدو اعلام نشد. فکر کنم همه این صحنه را دیدند جز داور. من قبلا زیاد در خصوص داوری صحبت نمی‌کردم. اما این بار در موقعیتی بودم که صحنه را کاملا دیدم.

گرث بیل ستاره ولزی رئال مادرید که تابستان امسال با پیوستن به این تیم اسپانیایی لقب گرانقمیت ترین بازیکن تاریخ جهان را به نام خود ثبت کرد در این بازی بسیار کم فروغ بود به طوری که در دقیقه 61 جای خود را به کریم بنزما داد. بارسا با این پیروزی صدرنشینی خود را تثبیت کرد و اختلاف خود را با رئال مادرید به 6 امتیاز رساند

سرمربی رئال ادامه داد: نمی‌خواهم در خصوص داوری و آن اتفاق صحبت کنم. در نیمه نخست تیم ما عصبی بازی کرد. اما در نیمه دوم، بازی را در کنترل داشتیم. همین. من نظری در خصوص درصد مالکیت توپ ندارم.

مارتینو: قصد ندارم نظری بدهم
مارتینو

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا پس از پیروزی این تیم مقابل رئال مادرید گفت قصد ندارد نظری بدهد.   "خراردو مارتیو" در نشست خبری پایان بازی اظهار داشت: همان گونه که تا امروز کارم را انجام داده‌ام قصد ندارم نظری در خصوص بازی بدهم به ویژه اینکه مربی تیم رئال مادرید در خصوص بازی حرف زده است.

سرمربی بارسا در خصوص تعویض اینیستا گفت: من سانگ را با ذهنیت دفاعی به بازی فراخواندم، بی تردید. نمی خواهم بگویم سانگ یک بازیکن بزرگ است اما هر کاری که برای پیروزی لازم بود را انجام دادم.

مارتینو افزود: تاثیر من بر روی بارسا در این لحظه اندک است. نیاز به فکر کردن بیشتر دارم و باید بیشتر درگیر شوم. باید بازیکنان را بیشتر بشناسم. هنوز خیلی کار برای انجام مانده است.

بخش ورزشی تبیان


منبع: مهر