تبیان، دستیار زندگی
امشب بازی دیدنی دو تیم بارسلونا و رئال مادرید(ال کلاسیکو) در حالی برگزار می شود که اظهار نظر مربیان سابق این دو تیم در نوع خود جالب است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ال کلاسیکو از زبان مربیان سابق


امشب بازی دیدنی دو تیم بارسلونا و رئال مادرید(ال کلاسیکو) در حالی برگزار می شود که اظهار نظر مربیان سابق این دو تیم در نوع خود جالب است.

مورینیو

مورینیو: ال‌ کلاسیکو برایم مهم نیست

سرمربی پرتغالی چلسی اعلام کرد که دیدار ال‌ کلاسیکو را تماشا نخواهد کرد. ژوزه مورینیو در نشست خبری پیش از بازی مقابل چلسی و منچسترسیتی اعلام کرد که بازی رئال و بارسلونا را تماشا نخواهد کرد و گفت: ال‌کلاسیکو برایم مهم نیست. به همراه خانواده‌ام شام می‌خورم و پس از آن می‌ خوابم. وی ادامه داد: یکشنبه بازی مهمی داریم و نمی‌خواهم شنبه آرامشم را از دست بدهم.این اولین ال‌ کلاسیکو بدون مورینیو در سه سال اخیر خواهد بود که سرمربی پرتغالی در نبردهای بارسا – مادرید نقشی بسیار مهم ایفا می‌کرد.آقای خاص خاطرنشان کرد: از همه مهاجمانم راضی هستم. آنها گل نمی‌زنند اما واقعا سخت تلاش می‌کنند. سرمربی پرتغالی اضافه کرد: هفته گذشته هفته مثبتی برای تورس و اتوئو بود زیرا گل‌ زند و این باعث خوشحالی شدید آنها می‌شود.

گواردیولا

گواردیولا: دعا می‌کنم بارسلونا امشب برنده شود

سرمربی بایرن‌مونیخ اعلام کرد برای پیروزی بارسلونا در ال‌کلاسیکو دعا می‌کند. پپ گواردیولا دقیقا می‌داند دوست دارد در ال‌کلاسیکو چه نتیجه‌ای رقم بخورد. وی اظهار داشت: مطمئنا امیدوارم و دعا می‌ کنم بارسلونا برنده شود؛ این باشگاهی است که از آن آمده‌ام. برای هر دو طرف بازی سختی خواهد بود پپ در خصوص اینکه در بازی مقابل پلزن چه کسی باید پنالتی می‌زد، گفت: روبن باید پنالتی را می‌ زد اما ریبری پشت توپ ایستاد. خوب است، مشکلی نیست که ما سه پنالتی‌زن داشته باشیم. سرمربی کاتالان از عملکرد تیمش راضی نیست و افزود: باید بهتر بازی کنیم. این ورزشگاه لیاقت بیشتر از این‌ها را دارد. به اندازه کافی خوب نبوده‌ایم.

بخش ورزشی تبیان

منبع : فارس