تبیان، دستیار زندگی
موبایل های هوشمند و تبلت ها روز به روز از لحاظ سخت افزاری پیشرفت می کنند و قدرتمند تر از پیش می شوند. اما بر کسی پوشیده نیست که این دستگاه ها بدون اپلیکیشن های شان کاربرد چندانی نخواهند داشت.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کنترل ماورایی با اپلیکیشن ها


موبایل های هوشمند و تبلت ها روز به روز از لحاظ سخت افزاری پیشرفت می کنند و قدرتمند تر از پیش می شوند. اما بر کسی پوشیده نیست که این دستگاه ها بدون اپلیکیشن های شان کاربرد چندانی نخواهند داشت. به راستی این اپلیکیشن ها هستند که در نقش ابزارهایی کاربردی ظاهر می شوند و حال و هوای گجت ها را عوض می کنند.


کنترل ماورایی با اپلیکیشن ها

در ادامه مطلب همراه ما باشید تا با بهترین اپلیکیشن ها آشنا شوید.

Power-Grid

اپلیکیشن های متعددی تا کنون جهت کنترل کامپیوتر توسط تلفن های هوشمند ساخته شده اند، اما Power-Grid که به تازگی به مجموعه این برنامه ها پیوسته، خدماتی متفاوت ارائه می دهد و کاربر را از میزان قدرت خود شگفت زده می کند. در این اپلیکیشن می توانید اطلاعات کاملی از وضعیت سخت افزاری دستگاه خود مانند میزان مصرف CPU، رم و ... مشاهده کنید و در صورت نیاز نسبت به رفع مشکلات احتمالی اقدام نمایید.

کنترل ماورایی با اپلیکیشن ها

این برنامه همچنین قسمتی ویژه جهت کنترل صدای کامپیوتر دارد که در آن می توانید وضعیت صدای هر برنامه را به صورت جداگانه تعیین کنید. اما مهمترین بخش Power-Grid گزینه های اختصاصی کنترلی برای برنامه های در حال اجرا است؛ در این بخش برای مثال می توانید برای نرم افزار Media Player گزینه هایی را تعریف کنید که کنترل فیلم در حال پخش را آسان تر می کند. Power-Grid همچنین برای بازی ها هم امکان تعریف میان بر را فراهم می کند، که با استفاده از این قابلیت شما می توانید کنترل بیشتری را بر روی بازی های خود داشته باشید.

قیمت: رایگان 

حجم: 2.7 مگابایت برای اندرید - 5.8 مگابایت برای آیفون

Switchr - Task Switcher

کنترل ماورایی با اپلیکیشن ها

اگر از بخش مولتی تسکینگ پیش فرض اندروید خسته شده اید و می خواهید راهی متفاوت تر را برای جابه‌جا شدن میان اپلیکیشن ها استفاده نمایید، پیشنهاد می کنیم که Switchr را حتما امتحان کنید. این اپلیکیشن در واقع کاربردی مشابه Alt+Tab در کامپیوتر را دارد و برنامه های در حال اجرا را با افکتی زیبا بر روی صفحه شما ظاهر می کند. در تنظیمات این اپلیکیشن می توان قسمتی مشخص از لبه های صفحه نمایش را انتخاب کرد تا با کشیدن انگشت بر روی آن، برنامه های در حال اجرا به نمایش در بیایند.

قیمت: رایگان 

حجم: 2.4 مگابایت برای اندروید

Game Your Video قادر است ویدیوها را از ابتدا به انتها به نمایش در آورده و به همین راحتی تصویر جالبی را به وجود آورد. در این اپلیکیشن صداهای متفاوتی را نیز می توان در پس زمینه قرارداد تا از این طریق حال و هوای محیط ویدیو به کل تحت تاثیر قرار گیرد

Game Your Video

با یکی از برترین اپلیکیشن های ویرایش ویدیو برای iOS آشنا شوید. این برنامه با افکت های فوق العاده ای که بر روی ویدیو هایی شما قرار می دهد، قطعا شما را مسحور خود خواهد کرد. شما می توانید با استفاده از این برنامه، قسمتی از ویدیوهای خود را انتخاب کنید و سپس با اعمال افکت ها، تصویر را بلرزانید، سرعتش را زیاد کنید، سوژها را برجسته کنید و یا متنی را نمایش دهید.

کنترل ماورایی با اپلیکیشن ها

Game Your Video همجنین قادر است، ویدیوها را از ابتدا به انتها به نمایش در آورده و به همین راحتی تصویر جالبی را به وجود آورد. در این اپلیکیشن صداهای متفاوتی را نیز می توان در پس زمینه قرارداد تا از این طریق حال و هوای محیط ویدیو به کل تحت تاثیر قرار گیرد. این برنامه توسط اپل در سال 2012 به عنوان یکی از برترین اپلیکیشن های سال انتخاب شد.

قیمت: رایگان 

حجم: 34 مگابایت برای آیفون

بخش دانش و زندگی تبیان


منبع: نارنجی