تبیان، دستیار زندگی
سازمان تبلیغات اسلامی به مناسبت فرارسیدن هجدهم ذی‌الحجه‌الحرام عید سعید غدیر خم، با صدور پیامی روز بزرگ ولایت را به عموم ملت ایران تبریك گفت.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پیام سازمان تبلیغات اسلامی به مناسبت عید سعید غدیر خم

عید سعید غدیر خم

سازمان تبلیغات اسلامی به مناسبت فرارسیدن هجدهم ذی‌الحجه‌الحرام عید سعید غدیر خم، با صدور پیامی روز بزرگ ولایت را به عموم ملت ایران تبریك گفت.

به گزارش روابط‌عمومی، در این پیام آمده است:

الحمدلله الذی جعلنا من‌المتمسكین بولایت امیرالمومنین علی ‌بن ‌ابی‌طالب علیه‌السلام. غدیر تجلی اراده خداوند و نقطه عطفی در تاریخ بشریت است. غدیر یك مكان محدود نیست، بلكه بی‌منتها و جاودانه است. زنجیره تداوم ایمان، وجدان پاك هستی و نبض حیات حقیقت است. زهی سعادت كه با غدیر آشناییم و به آن مهر می‌ورزیم و در سایه‌سار نخل ولایت، نفسی تازه می‌‌كنیم و در تداوم پیمودن راه حق به افق‌های روشن دوردست چشم می‌دوزیم.

غدیر نه‌ بركه‌ای كه دریایی است خروشنده، آسمانی‌است پر ستاره، تأكیدی‌ است بر حقانیت حقیقت مطلق، مظهری است بر قداست حق‌، دنیایی است به گستردگی قلب‌های حق‌طلب، و فضایی است سرشار از ترنم ایمان. ما با غدیر زنده‌ایم و از دریای بیكرانه‌ای كه در غدیر از فراز دست رسول صلی‌الله علیه و آله بر سرزمین بشریت جاری شد، طراوت و روشنایی می‌گیریم. ما دست تولّی به دامن خورشید می‌زنیم...

فرارسیدن عید بزرگ ولایت، عید سعید غدیر خم را به عموم ملت مسلمان و ولایتمدار ایران تبریك و تهنیت عرض نموده، از خداوند منان مسئلت داریم ما را از متمسكین راستین به ولایت مولی‌الكونین امیرالمومنین علی علیه‌السلام محسوب فرماید.

تنظیم: هومن بهلولی