تبیان، دستیار زندگی
سرمربی تیم ملی ایران می‌گوید ایران توانایی موفقیت در جام جهانی 2014 را دارد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کی روش:ایران توانایی موفقیت را دارد


سرمربی تیم ملی ایران می‌گوید ایران توانایی موفقیت در جام جهانی 2014 را دارد.

کی روش

کارلوس کی‌روش دستیار سابق سر الکس فرگوسن موفق شده است با ایران به جام جهانی 2014 صعود کند.

کارلوس کی‌روش در گفت‌وگو با روزنامه رکورد پرتغال گفت: قبل از جام جهانی 2010 آفریقا‌ی جنوبی، فرصت این را داشتم تا به عنوان جانشین سر آلکس فرگوسن انتخاب شوم اما من این پیشنهاد را رد کردم.

کی‌روش در پاسخ به این سوال که آیا از رد کردن پیشنهاد منچستر‌یونایتد پشیمان است یا خیر گفت:‌ نه، به هیچ وجه پشیمان نیستم که فرصت جانشینی فرگوسن را رد کردم زیرا دو دلیل داشت، اول دوست داشتم جام جهانی در آفریقا را تجربه کنم و هدایت تیم ملی کشورم و حضور در قاره آفریقا را و دوم اینکه پس از سال‌ها دوری از پرتغال فرصت این را پیدا کرده بودم تا در کنار خانواده و دوستانم باشم. همه این‌ها باعث شد تا پیشنهاد منچستر‌یونایتد برای جانشینی فرگوسن را رد کنم.

سرمربی تیم ملی ایران درباره موفقیت پائولو بنتو سرمربی پرتغال در انتخابی جام جهانی 2014 گفت : آینده همه چیز را مشخص خواهد کرد.

کارلوس کی‌روش در گفت‌وگو با روزنامه رکورد پرتغال گفت: قبل از جام جهانی 2010 آفریقا‌ی جنوبی، فرصت این را داشتم تا به عنوان جانشین سر آلکس فرگوسن انتخاب شوم اما من این پیشنهاد را رد کردم

کی‌روش در ادامه این ادعا که محبوبیت کمی در پرتغال دارد را رد کرد اما اعلام کرد محبوبیتی که در فوتبال خارج از پرتغال دارد را در داخل پرتغال ندارد زیرا در فوتبال پرتغال همه چیز درباره خوب و بد است و خیلی وقت ها همه چیز شما را زیر سوال قرار می‌دهد.

کارلوس کی‌روش درباره تیم ملی ایران نیز گفت : ایران تیمی بسیار خوب است که توانایی موفقیت در جام جهانی را دارد و علاوه بر آن بهترین مکان برای دوری از زندگی در پرتغال است.

بخش ورزشی تبیان

منبع :ایسنا