تبیان، دستیار زندگی
تیم ملی فوتسال ایران در نخستین دیدار خود در جام جهانی کوچک برزیل برابر آرژانتین به تساوی رضایت داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

استارت فوتسال ایران با تساوی


تیم ملی فوتسال ایران در نخستین دیدار خود در جام جهانی کوچک برزیل برابر آرژانتین به تساوی رضایت داد.

فوتسال

رقابتهای فوتسال جام جهانی کوچک در برزیل از بامداد امروز چهارشنبه آغاز شد و تیم ملی ایران در نخستین دیدار برابر آرژانتین متوقف شد. در این بازی که از گروه A برگزار شد تیم کشورمان برابر حریف خود به تساوی 2 - 2 رضایت داد.

در این بازی ابتدا تیم آرژانتین گل نخست را به ثمر رساند اما در ادامه فرهاد توکلی و وحید شفیعی دو گل متوالی وارد دروازه حریف کردند تا نیمه اول این بازی به سود تیم کشورمان خاتمه یابد. در نیمه دوم تیم آرژانتین گل دیگری را در فاصله پنج دقیقه به بازی به ثمر رساند تا در نهایت این بازی با تساوی 2 - 2 خاتمه یابد.

خسوس کاندلاس سرمربی تیم کشورمان در این بازی از علیرضا عباسیان، علیرضا وفایی، حسین طیبی، علی اصغر حسن‌زاده و فرهاد توکلی در ترکیب اولیه استفاده کرد. وی در دقایق پایانی نیز از سیستم پنج نفره بهره برد تا شاید از این طریق دروازه آرژانتین برای سومین بار گشوده شود که این تدبیر وی موثر واقع نشد.

در دیگر بازی گروه A تیم ملی برزیل برابر ژاپن به برتری پرگل 7 بر 2 دست یافت. در گروه B نیز روسیه با چهار گل برابر گواتمالا به برتری دست یافت و پاراگوئه نیز دو بر یک از سد ژاپن گذشت.

خسوس کاندلاس سرمربی تیم کشورمان در این بازی از علیرضا عباسیان، علیرضا وفایی، حسین طیبی، علی اصغر حسن‌زاده و فرهاد توکلی در ترکیب اولیه استفاده کرد. وی در دقایق پایانی نیز از سیستم پنج نفره بهره برد تا شاید از این طریق دروازه آرژانتین برای سومین بار گشوده شود که این تدبیر وی موثر واقع نشد

تیم ایران در ادامه این مسابقات بامداد روز پنجشنبه برابر برزیل به میدان می‌رود. تیم‌های برزیل و آرژانتین نیز دیگر بازی این گروه را برگزار خواهند کرد. در گروه B هم روسیه به مصاف پارگوئه می‌رود و صربستان و گواتمالا نیز با یکدیگر پیکار می‌کنند.

بخش ورزشی تبیان

منبع : مهر