تبیان، دستیار زندگی
سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به عملکرد بسیار خوب نوجوانان کشورمان برابر آرژانتین با اطمینان از پیروزی این تیم در دو بازی آینده مقابل کانادا و اتریش خبر داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مهاجرانی:از مهدوی‌کیا کنار کی‌روش استفاده کنید


سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به عملکرد بسیار خوب نوجوانان کشورمان برابر آرژانتین با اطمینان از پیروزی این تیم در دو بازی آینده مقابل کانادا و اتریش خبر داد.

حشمت مهاجرانی سرمربی پشین تیم ملی فوتبال ایران صبح امروز سه‌شنبه با حضور در هتل فورچون فل، بامسئول فرهنگی فدراسیون فوتبال، خبرنگاران و عکاسان حاضر در امارات و مشوقان تیم ملی دیدار کرد.

حشمت مهاجرانی

مهاجرانی در ابتدای صحبت‌هایش با خبرنگاران و همراهان تیم نوجوانان با اشاره به عملکرد قابل تحسین و بسیار خوب تیم فوتبال نوجوانان ایران برابر آرژانتین اظهار داشت: ما در همه پست‌ها از کانادا برتر هستیم و اگر اتفاق خاص غیر فوتبالی رخ ندهد، برابر این تیم به پیروزی پرگل دست خواهیم یافت.

وی با اشاره به اینکه بسیار امیدوار است تیم فوتبال نوجوانان ایران به عنوان تیم نخست گروه E به مرحله دوم جام جهانی صعود کند یادآور شد: تیم ایران توانایی پیروزی برابر کانادا و اتریش را دارد، آن هم با اختلاف گل. اگر این اتفاق رخ دهد ممکن است در مرحله دوم با یکی از تیم‌های تونس و ژاپن روبرو شویم. تونس تیمی است که سبک بازی‌اش را از فرانسوی‌ها اقباس کرده و هر تیمی که از قاره آفریقا می‌آید، احتمال وجود بازیکن صغر سن در آن زیاد است.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران، ژاپن و ایران را پاک‌ترین تیم‌های حاضر در این رقابتها دانست و اضافه کرد: بازیکنان ایران در این دو بازی نشان دادند انگیزه بالایی برای موفقیت در این جام دارند و قطعا با روحیه جاه طلبی و میل به پیروزی که در آنها دیده‌ام، حتی می‌توانند به مراحل پایانی جام صعود کنند.

مهاجرانی، علی دوستی‌مهر سرمربی تیم فوتبال نوجوانان را یک مربی صادق، کاربلد و با تجربه برشمرد و در پاسخ به سوالی ، در خصوص حضور مهدی مهدوی‌کیا در کنار این تیم اظهار کرد: مهدی یک بازیکن با شخصیت و حرفه‌ای در فوتبال ایران است و با این کار خود، تجربه بسیار خوبی به دست آورده، شخصیت خود را بین فوتبال‌دوستان بالاتر برده و از همه مهم‌تر نقش بسیار مهمی را در بالاتر بردن انگیزه بازیکنان ایفا می‎کند.

مهاجرانی در ابتدای صحبت‌هایش با خبرنگاران و همراهان تیم نوجوانان با اشاره به عملکرد قابل تحسین و بسیار خوب تیم فوتبال نوجوانان ایران برابر آرژانتین اظهار داشت: ما در همه پست‌ها از کانادا برتر هستیم و اگر اتفاق خاص غیر فوتبالی رخ ندهد، برابر این تیم به پیروزی پرگل دست خواهیم یافت

وی اضافه کرد: بنده به مهدی محمدنبی توصیه کردم از مهدی مهدوی‌کیا به عنوان مربی تیم ملی در کنار کارلوس کی‌روش استفاده کند تا پس از ترک ایران توسط این مربی پرتغالی، مهدی بتواند به عنوان یک مربی مطرح و با تجربه به فوتبال ایران کمک کند. همان اتفاقی که برای حسین فرکی رخ داد و او پس از اینکه سال‌ها کنار برانکو به عنوان مربی تیم ملی فعالیت کرد، امروز به یک مربی با تجربه و بزرگ تبدیل شده است.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پایان گفت: در این سال‌ها کمتر شده است برای تماشای بازی‌های تیم‌های بزرگسالان به ورزشگاه یا اردوهای این تیم بروم اما در اردوها و مسابقات تیم‌های پایه حضور می‌یابم زیرا آنها آینده‌سازان فوتبال ایران هستند و نیاز به روحیه و انگیزه جهت رسیدن به موفقیت دارند.

بخش ورزشی تبیان


منبع: مهر