تبیان، دستیار زندگی
اولین کنفرانس حرفه‌ای گرایی در روابط عمومی با موضوع رسانه و تبلیغات 29 مهر سال 92 برگزار شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کنفرانس حرفه‌ای گرایی در روابط عمومی برگزار شد

نخستین کنفرانس حرفه‌ای گرایی در روابط عمومی

اولین کنفرانس حرفه‌ای گرایی در روابط عمومی با موضوع رسانه و تبلیغات 29 مهر سال 92 برگزار شد.

به گزارش دبیرخانه کنفرانس، در این کنفرانس که با حضور بیش از 400 نفر از فعالان حوزه‌های روابط‌عمومی، تبلیغات و رسانه برگزار شد به دو محور روابط عمومی و رسانه و روابط عمومی و تبلیغات پرداخته شد.

غلامرضا کاظمی دینان رییس شورای سیاست‌گذاری این کنفرانس در سخنرانی افتتاحیه ضمن خوشامدگویی به اساتید، مدیران و کارشناسان فعال در این حوزه‌ها، گفت: هدف از برگزاری یک کنفرانس با عنوان حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی، ارایه آخرین متدها و شیوه های حرفه‌ای عمل کردن در روابط عمومی است که در قدم اول دو محور نحوه تعامل با اصحاب رسانه و فعالان حوزه تبلیغات را انتخاب کردیم.

رییس شورای سیاست گذاری کنفرانس اظهار کرد: آگاهی دهی و اطلاع‌رسانی وظیفه اصلی فعالان روابط عمومی است و اگر روابط عمومی‌ها وظیفه اصلی خود را به نحو احسن انجام دهند براثر این اطلاع رسانی در جامعه توانایی را ارتقا می دهند و با بالا بردن توانایی مردم بر نشاط و سرزندگی عمومی افزوده می‌شود.

وی ضمن تاکید بر لزوم مشارکت فعال تمام روابط عمومی‌ها در برگزاری حرفه‌ای تر کنفرانس‌ها تصریح کرد: روابط عمومی دیگر نوپا و نونهال نیست و به همین دلیل برای اینکه ثابت کنیم در مرحله بلوغ به سر می‌بریم باید از رفتارهای کلیشه‌ای و تکراری بپرهیزیم.

کاظمی دینان تاکید کرد: از یک روابط عمومی پویا و حرفه‌ای انتظار می‌رود در مسیری حرکت کند که انتظارات مخاطبان خود را با ایده‌های نو و روش‌های جدید پاسخ بگوید و برای این منظور شکی نیست که باید از ابزارهای جدید به صورت هدفمند استفاده شود.

وی در پایان، مهمترین نمونه از رفتار حرفه ای روابط عمومی ها را در ارتباط با رسانه ها برشمرد و گفت: کارگزاران روابط عمومی اگر بخواهند حرفه‌ای عمل کنند یکی از مهمترین حوزه‌ها، نحوه تعامل و ارتباط با رسانه‌هاست که باید از رویکردها و رفتارهای کلیشه‌ای گذشته دست کشید و روش‌های جدید توام با خلاقیت را برای برقراری ارتباط دوسویه سودمند در پیش گرفت.

گفتنی است اولین کنفرانس حرفه‌ای گرایی در روابط عمومی با موضوع رسانه و تبلیغات با حضور استادان، صاحبنظران و فعالان حوزه‌های روابط عمومی، تبلیغات و بازاریابی در محل هتل المپیک تهران برگزار شد.

تنظیم: هومن بهلولی