تبیان، دستیار زندگی
تیم‌های فوتبال میلان و بارسلونا سه شنبه شب برای هفتمین بار ظرف دو فصل گذشته با یکدیگر بازی خواهند کرد. نماینده اسپانیا در شش بازی گذشته فقط یک بار مقابل میلان شکست خورده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

هفتمین رویارویی میلان-بارسا در دو سال


تیم‌های فوتبال میلان و بارسلونا سه شنبه شب برای هفتمین بار ظرف دو فصل گذشته با یکدیگر بازی خواهند کرد. نماینده اسپانیا در شش بازی گذشته فقط یک بار مقابل میلان شکست خورده است.

میلان در دو سال گذشته همواره با مشکل بزرگی چون آسیب دیدگی بازیکنان خود مواجه بوده و هر دو سال توسط بارسلونا از دور رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا کنار رفته است.

میلان و بارسا

این دو تیم در مرحله گروهی این رقابتها در فصل 12-2011 دو بار با یکدیگر بازی کردند. بازی رفت به میزبانی بارسا با نتیجه تساوی 2 بر 2 خاتمه یافت. در بازی برگشت بارسلونا موفق شد 3 بر 2 حریف خود را شکست دهد. این دو تیم همان فصل در یک چهارم نهایی با هم بازی کردند. دیدار اول به میزبانی میلان، گلی در برنداشت و در بازی برگشت این بارسا بود که در زمین خود 3 بر یک برنده شد. در فصل 13-2012 میلان در دیدار رفت از مرحله یک هشتم نهایی با نتیجه 2 بر صفر برنده شد اما در دیدار برگشت متحمل شکست سنگین 4 بر صفر شد.

بارسلونا هر دو بازی خود در گروه H را با پیروزی مقابل تیم‌های آژاکس و سلتیک پشت سر گذاشته و میلان یک پیروزی مقابل سلتیک داشته و یک تساوی با آژاکس.

دیگر بازی مهم سه شنبه شب را تیم‌های آرسنال انگلستان و دورتموند آلمان در گروه F برگزار می کنند. آرسنالی‌ها رکورد خوبی مقابل تیم‌های آلمانی در خانه دارند. توپچی‌ها 13 بار با آلمانی‌ها در خانه بازی کرده‌اند که 9 بار برنده شده‌اند. این تیم دو بار فصل گذشته مقابل تیم‌های آلمانی در خانه شکست خورد. آرسنال در مرحله گروهی با نتیجه 2 بر صفر مقابل شالکه شکست خورد و در دور دوم با حساب 3 بر یک مقابل بایرن تن به شکست داد.

تیم‌های فوتبال میلان و بارسلونا سه شنبه شب برای هفتمین بار ظرف دو فصل گذشته با یکدیگر بازی خواهند کرد. نماینده اسپانیا در شش بازی گذشته فقط یک بار مقابل میلان شکست خورده است

البته شاگردان "آرسن ونگر" دو فصل قبل با دورتموند بازی کرده‌اند و یک بار با تساوی یک بر یک به کار خود پایان داده‌اند و در بازی برگشت که در ورزشگاه امارات برگزار شد، این آرسنال بوده که با نتیجه 2 بر یک برنده شده است. برنامه بازی های سه شنبه شب به شرح زیر است:

گروه E:

* شالکه صفر چهار آلمان - چلسی انگلستان

استوابخارست رومانی - بازل سوییس

گروه F:

* آرسنال انگلستان - دورتموند آلمان

* مارسی فرانسه - ناپولی ایتالیا

گروه G:

* آستریا وین اتریش - آتلتیکو مادرید اسپانیا

* پورتوی پرتغال - زنیت سنت پترزبورگ روسیه

گروه H:

* میلان ایتالیا - بارسلونای اسپانیا

* سلتیک اسکاتلند - آژاکس آمستردام هلند

بخش ورزشی تبیان


منبع: مهر