تبیان، دستیار زندگی
رئیس اداره فرهنگی و تبلیغ اداره‌كل تبلیغات اسلامی مازندران برنامه‌های این اداره‌كل در عید سعید غدیر را تشریح كرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تشریح برنامه‌های تبلیغات اسلامی مازندران در عید سعید غدیر

علیرضا زرقانی

رئیس اداره فرهنگی و تبلیغ اداره‌كل تبلیغات اسلامی مازندران برنامه‌های این اداره‌كل در عید سعید غدیر را تشریح كرد.

به گزارش روابط عمومی، علیرضا زرقانی، رئیس اداره فرهنگی و تبلیغ این اداره‌كل ضمن تبریك فرارسیدن عید سعید غدیر و بزرگداشت دهه معنوی ولایت ویژه برنامه‌های این اداره‌كل در دهه ولایت را تشریح كرد.

وی افزود: در سلسله نشست‌های برنامه‌ریزی برنامه‌های دهه ولایت مقرر شد در ایام معنوی دهه ولایت در كلاس‌های شرح نهج‌البلاغه برنامه‌ها و خطبه‌هایی كه در مورد ولایت است اختصاص و تدریس شود و مبلغان گروه راستگو توسط این اداره‌كل به مدارس و اماكن مذهبی جهت اجرای برنامه اعزام شوند.

رئیس اداره فرهنگی و تبلیغ اداره‌كل تبلیغات اسلامی مازندران به برگزاری جلسات پرسش و پاسخ اشاره و تصریح كرد: جلسات پرسش و پاسخ و طرح‌های گفتمان دینی و نیز جلسات مبلّغات سنتی با موضوع واقعه غدیر و ولایت برگزار می‌شود و از اساتید مجرب و مبلّغان گروه راستگو دعوت خواهد شد.

وی ادامه داد: درج موضوع غدیر و ولایت در وبلاگ‌های كانون مداحان، شورای هیئت‌های مذهبی و هسته‌های فرهنگی جوان، تهیه اشعار با موضوع غدیر و ولایت توسط كانون مداحان شهرستان‌ها و برگزاری جشن باشكوه غدیر توسط شورای هیئت‌های مذهبی و هیئت‌های شهرستان‌ها از دیگر برنامه‌های این اداره‌كل در دهه ولایت است.

زرقانی در پایان تأكید كرد: نمایشگاه لمینت‌ها و بوم بوردهای تبلیغاتی جدید با موضوع ولایت و غدیر توسط هیئت‌های مذهبی در شهرهای بهشهر، ساری، بابل، سوادكوه و چالوس برگزار خواهد شد.

یادآور می‌شود،‌ تبلیغات محیطی در ادارات و نمایندگی‌های تبلیغات اسلامی مازندران،‌ ارسال پیامك،‌ تهیه و چاپ 30 هزار پوستر غدیر در ابعاد مختلف،‌ برگزاری عصر شعر غدیر با حضور شاعران استان در این اداره‌كل،‌ انتشار ویژه‌ نامه غدیر و مسابقه اینترنتی در سایت تبیان مازندران از دیگر اقدامات اداره‌كل تبلیغات اسلامی در ایام دهه ولایت است.

تنظیم: هومن بهلولی