تبیان، دستیار زندگی
معاون اداری، پشتیبانی کنگره سرداران شهید و شهدای فردوس گفت: روابط عمومی‌ها باید با حضور در مناسبت‌های مختلف برای ترویج روحیه جهادی در جامعه تلاش کنند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

معاون پشتیبانی کنگره شهدای فردوس:

روابط عمومی‌ها برای ترویج روحیه جهادی در جامعه تلاش کنند

كارشناس روابط عمومی آموزش وپرورش شهرستان تویسركان تجلیل شد

معاون اداری، پشتیبانی کنگره سرداران شهید و شهدای فردوس گفت: روابط عمومی‌ها باید با حضور در مناسبت‌های مختلف برای ترویج روحیه جهادی در جامعه تلاش کنند.

محمدعلی جوان در جمع روابط‌ عمومی ادارات شهرستان فردوس، اظهار داشت: وجود پست روابط عمومی در ادارات ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است و همه ادارات باید روابط عمومی قوی و فعالی داشته باشند.

وی با اشاره به برگزاری کنگره سرداران شهید و شهدای فردوس در نهم آبان‌ماه سال جاری، افزود: روابط‌عمومی ادارات سطح شهرستان وظیفه دارند که این کنگره بزرگ فرهنگی را در سایت‌های اداری خود منعکس و فضای جامعه را نیز برای برگزاری کنگره آماده کنند.

معاون اداری، پشتیبانی کنگره سرداران شهید و شهدای فردوس تصریح کرد: روابط عمومی جاده‌ای دوسویه است که از سویی باید خدمات و فعالیت‌های دولت و نظام را به مردم و از سویی دیگر مشکلات و مسائل مردم را به مدیران و مسئولان منتقل کند.

جوان با تأکید بر حضور روابط عمومی ادارات در مناسبت‌های دینی، ملی و حماسی، یادآور شد: روابط عمومی‌ها باید با حضور در مناسبت‌های مختلف برای ترویج روحیه جهادی در جامعه نیز تلاش کنند.

در ادامه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس از تشکیل و فعالیت 17 کمیته مختلف برای برگزاری کنگره سرداران شهید و شهدای فردوس خبر داد و متذکر شد: از مجموع 28 طرح پیشنهادی، تعداد هشت طرح اثرگذار فرهنگی به تصویب اعضای ستاد رسید و در حال حاضر نیز کمیته‌ها مشغول انجام فعالیت‌های مختلفی هستند.

در این جلسه از اداره راه و شهرسازی و نیز شهرداری‌های فردوس و اسلامیه و مدیریت توزیع برق به سبب همکاری در اجرای مقدمات برگزاری کنگره سرداران شهید و شهدای فردوس قدردانی شد.

تنظیم: هومن بهلولی