تبیان، دستیار زندگی
سرمربی پیشین شیاطین سرخ بر این باور است که این تیم به همراه مربی جدیدش در یک جام قهرمان خواهد شد. دیوید مویس که پس از حضور 26 ساله الکس فرگوسن در منچستریونایتد جانشین وی در این تیم شده است، شروع خوبی در رقابت‌های این فصل از لیگ برتر انگلیس نداشته و پس از
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فرگوسن: مویس با منچستریونایتد قهرمان خواهد شد


سرمربی پیشین شیاطین سرخ بر این باور است که این تیم به همراه مربی جدیدش در یک جام قهرمان خواهد شد.
فرگوسن

دیوید مویس که پس از حضور 26 ساله الکس فرگوسن در منچستریونایتد جانشین وی در این تیم شده است، شروع خوبی در رقابت‌های این فصل از لیگ برتر انگلیس نداشته و پس از گذشت هشت هفته به همراه این تیم در رتبه هشتم قرار گرفته است.

الکس فرگوسن در مورد این موضوع و موفقیت‌های احتمالی این مربی اسکاتلندی گفت: به دست آوردن یک جام برای دیوید می‌تواند بسیار عالی باشد. کلید اصلی این ماجرا این است که او نباید به چیزی بیش یا کم توجه داشته باشد. مهم این است که او باید ببیند باشگاه در طول 20 سال گذشته چه چیزهایی خواسته است. مهم نیست جامی که مویس برای باشگاه کسب خواهد کرد در جام حذفی باشد یا اتحادیه. همواره منچستریونایتد برای یک جام اولویت قائل بوده است. امیدوارم دیوید آن را فتح کند.

دیوید مویس که پس از حضور 26 ساله الکس فرگوسن در منچستریونایتد جانشین وی در این تیم شده است، شروع خوبی در رقابت‌های این فصل از لیگ برتر انگلیس نداشته و پس از گذشت هشت هفته به همراه این تیم در رتبه هشتم قرار گرفته است

فرگوسن که به همراه منچستریونایتد 13 بار موفق شده جام قهرمانی در لیگ برتر را بالای سر ببرد در ادامه عنوان کرد: رسیدن به قهرمانی در لیگ انگلیس بسیار سخت است به خصوص اینکه در فصل جاری 6 تیم برای رسیدن به قهرمانی می‌جنگند. مویس از سوی سران باشگاه به اندازه کافی مورد حمایت قرار می‌گیرد. هیچ مشکلی در این زمینه نیست. هر باشگاهی برای رسیدن به قهرمانی کمی شانس هم می‌خواهد. امیدوارم ما نیز در طول فصل جاری کمی شانس داشته باشیم.

بخش ورزشی تبیان


منبع: فارس