تبیان، دستیار زندگی
حساب رسمی اینستاگرام عکسی از برج آزادی را در اکانت خود بازنشر داد. عکسی که در هنگام نوشتن این پست بیش از ۹۸ هزار بار لایک شده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

لایک ایرانی 98000تایی اینستاگرام


حساب رسمی اینستاگرام عکسی از برج آزادی را در اکانت خود بازنشر داد. عکسی که در هنگام نوشتن این پست بیش از 98 هزار بار لایک شده است.

برج ازادی ، اینستاگرام

اکانت رسمی اینستاگرام عکس‌ها و مناطق زیبای جهان را معرفی می‌کند و این بار گویا نوبت به ایران و برج آزادی بود که در این اکانت معرفی شود.

عکس برج آزادی توسط کاربری با عنوان dmcruz در اینستاگرام قرار گرفته و اینستاگرام آن را بازنشر کرده است. اینستاگرام به طور مشروح در وبلاگ خود درباره برج آزادی و ایران مطلب نوشته است.  این پست در هنگام نوشتن این مطلب بیش از 800 نظر داشت.

برج ازادی ، اینستاگرام

اینستاگرام در شرح عکس خود آورده است:

برج آزادی در ورودی غربی تهران، ایران واقع شده و نماد‌ی‌ترین بناء شهر است. متشکل از 8 هزار بلوک سنگ مر مر سفید که منطقه‌ای در اصفهان استراخ شده است. هزینه ساخت این برج توسط گروهی متشکل از 500 کارخانه‌دار ایرانی تامین شد. ساخت این برج در سال 1971 به مناسبت سالگرد جشن‌های 2500 ساله امپراطوری پرشین به پایان رسید. این برج ابتدا با عنوان برج شهیاد (شهیاد آریامهر) به معنی یادبود پادشاهان نام‌گذاری شد که «آزادی» بعد از انقلاب ایران در سال 1979 به روی آن نام‌گذاری شد.

گفتنی است، اینستاگرام اپلیکیشن موبایلی برای عکاسی است که حال تبدیل به یک شبکه اجتماعی عکس تحت موبایل شده است. این اپلیکیشن محبوب ابتدا در سال 2010 در نسخه iOS و بعد اندروید عرضه شده و هم‌اکنون کاربران از طریق وب نیز می‌توانند عکس‌ها و پروفایل‌های ایسنتاگرامی را مشاهده کنند

برج در وسط میدان معروف آزادی تهران واقع شده است که محل بسیاری از تظاهرات منجر به انقلاب ایران در 12 دسامبر 1979 بود. با تاریخ غنی که آن را احاطه کرده، برج آزادی بخشی از یک مجموعه فرهنگی از جمله یک موزه در زیر این بناء است.

برج ازادی ، اینستاگرام

گفتنی است، اینستاگرام اپلیکیشن موبایلی برای عکاسی است که حال تبدیل به یک شبکه اجتماعی عکس تحت موبایل شده است. این اپلیکیشن محبوب ابتدا در سال 2010 در نسخه iOS و بعد اندروید عرضه شده و هم‌اکنون کاربران از طریق وب نیز می‌توانند عکس‌ها و پروفایل‌های ایسنتاگرامی را مشاهده کنند. فیس‌بوک سال گذشته اینستاگرام را به ارزش یک میلیارد دلار خرید.

بخش ارتباطات تبیان

منبع :  رسانه های اجتماعی