تبیان، دستیار زندگی
بخش تاریخ و سیره معصومین سایت تبیان به مناسبت ولادت امام علی النقی (ع) ویژه نامه «مقتدای روشنایی» را منتشر کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مقتدای روشنایی در تبیان منتشر شد

ویژه نامه مقتدای روشنایی

بخش تاریخ و سیره معصومین سایت تبیان به مناسبت ولادت امام علی النقی (ع) ویژه نامه «مقتدای روشنایی» را منتشر کرد.

به گزارش روابط عمومی، ویژه‌نامه «مقتدای روشنایی» با بخش‌های مختلفی همچون كلیپ‌ها، صوت، تصاویر ویژه، پیامک های شادباش، قفسه، از لابه‌لای متون و می‌تراود شاعر ...  در سایت مۆسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان منتشر شد.

جامی از صهبای توحید ناب،  اهتمام حجت خدا به جامعه خویش،  سرآغاز بدی‌ها از زبان مشعلدار خوبی‌ها،  زیارت جامعه کبیره، غلوّ یا ثناء؟!،  بر کرانه ناپیدای عصمت،  امامی در بند اما آزاد،  متوکل، خلیفه شیطان،  آورده‌اند که ...از سرفصل‌های بخش در لابه‌لای متون به شمار می‌رود.

بخش قفسه شامل سرفصل هایی همچون: کتابخانه تخصصی امام علی النقی علیه السلام و بانک جامع مقالات امام علی النقی علیه السلام می باشد.

چشمه دعا،  مطاف صبح،  پنجره وا شد،  سر به کویِ منا،  شه سریر ولایت،  حرَم تو را مُحرِم و مصرعِ شعر ناب عصمت نیز عناوین بخش می تراود شاعر را تشکیل می دهند.

در بخشی از متن این ویژه نامه آمده است: «آمدنت را ستاره‏‌ها در زاویه‌‏های آسمان به تماشا نشسته‌‏اند. آمدنت را فرشتگان در باغستان‌های ملکوت، شور گرفته‌اند. درست نیمه ذی‌الحجه، آن‌‏گاه که «سمانه» قنداقه‌‏ات را در دست‌های پدر نهاد تا شوق را در چشم‌هایش خیره شود...»

ویژه‌نامه «مقتدای روشنایی» به همت بخش تاریخ و سیره معصومین تبیان و به كوشش ابوالفضل طالح صدر طراحی شده است.

تهیه و تنظیم: هومن بهلولی